Gå til innhold

En sorgens dag!

Ranger emnet


XenonHID

Anbefalte innlegg

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Torsdag kveld fikk vi i Teamet vite at en av våre "hjelpere" og kjære Sponsorer hadde forlatt denne verden.

Sølve Bønå som til daglig drev sammen med sin far WHEELIE PITSTOPP,var en frisk entusiast innen Gatebil,Drifting i Midt-Norge..

Etter og ha kjørt "Peugot 206 Cup" i Asfalt Racing for noen sessonger siden,var han nå sugen på og prøve seg i Rally og foruten om og gi oss et bra tilbud på utstyr... var det meste foruten Bil var klart....

Men livet,jobben og kampen som liten Dekk`pusher mot de store OG DRITT SLENGENDE KJEDENE!!!!

var tyngere og bære enn vi trodde....

 

nok en humør spreder og teknisk hjelper er desverre ikke blandt oss lengere

 

Vi lyser fred over Sølve"WHEELIE`MAN"Bønå`s Minne,og våre tanker går til Lars og Familien

 

Dag Flatval for

Glørstad Rallyteam & Børstad Motorsport

og venner i miljøet i Midt-Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så meget til venner og familie, dette var skikkelig trist.

 

Ligger også en tråd hos VW Audi Club Norwegen, hvor han også var medlem:

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=43096

 

Hvil i fred!

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer.

 

jeg kjente sølve via venner av meg... virka som en grei fyr!!

 

det jeg husker best fra sølve er under breisladden hvor han hadde røykmaskin med rød røyk for å lage litt show ;)

 

sånn ellers så var dette en mann som drifta til bilen så vidt hang i sammen... ofra alt ;)

 

bilmiljøet vil savne deg...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer.

 

jeg kjente sølve via venner av meg... virka som en grei fyr!!

 

det jeg husker best fra sølve er under breisladden hvor han hadde røykmaskin med rød røyk for å lage litt show ;)

 

sånn ellers så var dette en mann som drifta til bilen så vidt hang i sammen... ofra alt ;)

 

bilmiljøet vil savne deg...

 

Sølve kjørte med bilene til de ikke hang sammen.. Da jeg kjørte sammen med Sølve på Lånke for NAF så fløy det biter av den nye 180'en når han kom opp i 90 på E6.. Etter litt kjøring på dokka helga før var det mere tape enn glassfiber på den bilen men det hindret ikke han i å kjøre for fullt..

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølve var en forkjemper både for drifting og bilmiljøet i sin helhet, både i Trøndelag og resten av Norge. Dette var utrolig trist.

 

Jeg har lyst til å poste et bilde her av Sølve, med et dekk som er driftet helt ned. Sølve stilte opp med dekk og prøvde å hjelpe alle andre som ønsket å få igang driftingen aktivt her i Norge...

 

silver.jpg

 

 

Fint representativt bilde av Sølve, dette her Pudding!

 

 

 

Kondolerer til hans familie og venner!

:(

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår