Okotcha Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Hvor mye koster det? Må skifte bremsebånd pga. håndbrekket funker ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Trodde omega hadde skiver round 'bout jeg sjekk http://www.mekonomen.no, der står det priser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Biltema tar 160. Men det er ikke sikkert at de må byttes. Justering er ofte nok. Justering foretaes IKKE med wiren! Juster wiren helt slakk. Juster ut justeringsskruene inne i trommelen på hådbrekket til at det nesten subber. Så strammer man wiren til den nesten tar. Omega har skiver rundt ja, men det er bremsebånd inne i skivene bak til brekket.. ;) Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Kan være lurt å bytte wieren også, den strekker seg under bruk. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Omega og problemer med brekket er vanligt.jeg har hatt mye.fiksa det sån 3 ganger. trenger du hjelp til noe bare spør så skal jeg gi deg hjelp Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg