cj2002 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 hmm..3000?? ikke ille det da... på nette på sånn kalkulator oss gjensidige eller hvor det var fikk jeg 12 000!.. det er jo sviindyrt for ansvar da! totte88 Er nok noen flere variable som ligger til grunn for en pris... -bonus -totalkunde osv.... Siter Hilsen cj c¨,) '01 Audi A4 1,9 TDI PumpeDyse avant x '89 VW Golf MKII Lesjøfors senking x '84 Volvo 240 ...oppstarteren av: -= forsikringstråden på forumet =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 hmm..3000?? ikke ille det da... på nette på sånn kalkulator oss gjensidige eller hvor det var fikk jeg 12 000!.. det er jo sviindyrt for ansvar da! totte88 Fkk du det på deg selv? Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworth Askøy Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Jeg snakket akkurat med en i vår fagavdeling for motorvogn om reglene for ombygging (jeg jobber i forsikringsbransjen). Fikk skriftlig svar: "Enhver ombygging som endrer verdier - en eller flere av; verdi, motorvolum/-kraft, bredde, egenvekt, skal spesialtarifferes!" I praksis vil en spesialtarrifering bety premieøkning så premien blir lik eller nesten lik en cossie... Men om alle små avdelinger i vårt langstrakte land bruker samme praksisen er noe helt annet... Edit: Dette gjelder o g s å dersom det kun er ansvarsforsikring på bilen. Hos en kammerat som bygget om en Kadett GSI til turbo fikk en ganske stor reduksjon i prisen. Denne biler er også godkjent på biltilsynet. Jeg betaler for min cosworth 4040kr i året for delkasko. Så vil tippe at ansvar ville lagt på ca 2000kr eller noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg