Honda Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Må jeg vente lenge el ? Er trøtt :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Sist Nuttza dreiv med en slik auksjon som dette, da hadde jeg ledende bud og var i god tro om at jeg skulle vinne sub'n. Men, selvsagt. Det hadde seg jo slik at han hadde fått bud via sms / mail / PM, uten at han innformerte om det i tråden sin. Så fordiom du leder budet her i tråden hans vil det ikke si at du vinner budet. Bare så dere ikke jubler og er glade, også er dere blitt lurt dere også. 4000,- er forresten en veldig bra pris for denne spilleren som koster 9990 ny hos Bilradiospesialisten. At den koster 700$ i USA kan man ikke sammenligne med. Alt er billigere 'over there' og når denne spilleren er kjøpt i Norge vil den ha et annet prisleie. Dessuten kommer vel frakta på ca 100$ også, da er man oppe i 5000kr. Moms av det er 1250kr + tollgebyr etc. Så man ender vel på ca 6500kr fra USA, og da har man ikke radio som fungerer ordentlig i Norge. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Joda, Sitter her i håp om å få svar snart jeg =) er den solgt så kjøper jeg noe annet. enkelt å greit :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 4000,- er forresten en veldig bra pris for denne spilleren som koster 9990 ny hos Bilradiospesialisten. At den koster 700$ i USA kan man ikke sammenligne med. Alt er billigere 'over there' og når denne spilleren er kjøpt i Norge vil den ha et annet prisleie. Dessuten kommer vel frakta på ca 100$ også, da er man oppe i 5000kr. Moms av det er 1250kr + tollgebyr etc. Så man ender vel på ca 6500kr fra USA, og da har man ikke radio som fungerer ordentlig i Norge. Så du ikke hva jeg skrev? 4500,- ink. frakt... Og hvorfor kan ikke det sammenliknes? Tar 2 uker så har du varen hjemme. Moms? Ja, det er et fint ord som uten problemer kan unngås også nevnt tidligere i tråden... Radio som ikke funker? Merkelig, alle mine US bilradioer har funket/funker "ordentlig" her i landet. Nei, kjøp i utlandet folkens, så KANSKJE dem skjønner her i landet at prisene MÅ ned en gang... N.B. Selgeren av dette produktet har tydeligvis kjøpt det i US siden han nevner det i annonsen sin. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Eneste grunn til at du har fått radiodel som funker her i norge er at du har kjøpt gjennom firmaer som lodder om radioene.. er faktisk forskjell på us og norsk radiodel. Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 violin :shake Les tråder før dere svarer a... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Noen måte man kan nå selger på ? noen som har tlf nr f.eks ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuttza Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 hei. jeg er her jeg veit du . det er en som har sagt han skal ha den , men har gitt han ut dagen å bestemme seg å gi meg adressen hvor spåillern skal sendes, hvis jeg ikke har hørt noe før kl 9 i kveld . så kan du gjerne få spillern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Solgt eller? Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuttza Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 spillen er nå solgt for 5000 kr. mvh steffan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Fortsatt solgt eller? Kontakt meg evt på 40482959 så kan jeg hente den i dag. Heia Drammen! -Jonas- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg