CarFreak! Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Er ganske tøff den der, men er vel litt i høyeste laget bak? Alt for lang avstand mellom hjulbuen og ruta. Ser ikke pent ut, og kanskje litt høy? Blir sikkert drit fet når den kommer ut på markedet, og ikke er konsept bil lenger! Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 det er ikke EVOX .. men den gir design hint til hvordan EVOX blir seende utden der heter Concept-X EVOX blir mer annonym enn det der (men den blir ikke anonym) Bruk øya og les hva jeg skreiv du ;) Så i et eller annet bil blad når jeg var hos en kompiss at det er en CONCEPT EVO 10. ;) EDIT: eller X da for de som er litt pirkette ;) :P Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 de setene så veldig harde ut.... skjer me automat a'? hva med automaten?? skal de ha det på den ferdige bilen også?? Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evil Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Blir det automat så er bilen utelukket for min del... men kan gjerne komme som eget valg... Har hørt at de testet dette på EVO IX med automat men da kokte oljen i girkassen med automat og tålte ikke stresset... Siter - Audi A6 Avant 2.7 TDI V6 -05 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135684 - Død EVO IX -06 GSR Ride EVO IX with pride... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Blir det automat så er bilen utelukket for min del... men kan gjerne komme som eget valg... Har hørt at de testet dette på EVO IX med automat men da kokte oljen i girkassen med automat og tålte ikke stresset... Minner meg om en Mitsubishi (Galant tror jeg) USA-modell med turbokonvertering og automat. Var visst ikke første gangen han hadde rasa kassa da jeg bytta den. Og den rasa en gang til før den en gang var levert tilbake til kunden etter overhaling og forsterking. Da kom jeg med to forslag: Bygg om til manuell eller sett inn kasse fra VR4 og blokker bakhjulstrekken. Det ble det siste alternativet ettersom vi hadde jobben via Halden Automatgir service. Ved første montering var ikke 4WD blokkert, så bilen rulla sakte ut på veien da den sto parkert i en bakke utenfor verkstedporten. :D Tror jeg pella den kasse inn og ut fem ganger før den var ok. Rekorden var inn og ut på 1.5t med oljefylling. :D Var en fyr i Oslo som hadde den bilen da, hvit perlemor med røde FnF tribals på sida og diger vinge. Helt 100% "import-tuner" stuk både innvendig og utvendig og ok anlegg. Ikke allverden med arbeid i finish men så greit ut på avstand. Vet at det finnes bilder av den på nett ett eller annet sted, men jeg husker ikke hvor... Web adressen sto i ruta på bilen. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg