Gå til innhold

Terminliste 2006

Ranger emnet


Protrek

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei hei alle sammen.

 

Rudskogen fredag 23. Juni og lørdag 22. Juli er det treff med Team bilmekaniker.no

 

Da er vi så smått i gang igjen, det er ikke stort annet enn datoer som er på plass så jeg kommer tilbake ved en senere anledning med mer info.

Det er blitt en del nye regler i år, så det blir mye nytt både for dere og oss.

 

Håper å se mange av dere på treffe vårt og ønsker alle en rask og sikker vår…..

Hans Konrad

Sjef

bilmekaniker.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Plana var at det skulle bli mange poster her som folk poster terminlistene / happenings i norges land. Ikke at første posten skulle være oppdattert med de siste happenings. Jeg posta bare NGK listen jeg.

Var også ett håp at det kun skulle være Kun happenings og ikke OT som dette her.

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I nord blir det gatebiltreff i Harstad lørdag 27. mai og Arctic Street Meet Nord Norge på Bardufoss/Andslimoen lørdag 17. juni. Mer info i egne tråder.

Senere på sommeren blir det et Arctic Street Meet Vesterålen på Sortland men datoen er ikke klar enda samt et gatebiltreff i slutten av august på Finnsnes/Asplund

Ha en Hondaopplevelse hver dag!

 

Jon

86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Har du noe mer info om Gatebilfestivalen?

 

Har oppdatert terminlisten på Bildilla med denne infoen også!!

 

Er det mulig og kjøre med rødeskilter på Lånke når dere arr.?

Har noen biler som skulle vært prøvd på bane før videre ombygging.

 

Nå har jeg fått lagt inn helt nytt terminliste system på Bildilla Magasin. Nå kan alle som laver seg en gratis bruker, oppdatere terminlisten selv!!!:thumb

Mye enklere for alle:)

Resultatet bør kunne bli en meget oppdatert liste, med masse treff info. Jeg skal få flyttet over all info fra den gamle listen snart også!!:)

 

Se den nye terminlisten her: http://www.bildillamagasin.no/e107_plugins/calendar_menu/calendar.php

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

hei, jeg lurte på om det var noen som visste om noen banekjøringskvelder på rudskogen. er det mer i år utenom gatebil. så på http://www.trackday.no at det skulle være treff 20 sept. kan alle kjøre her? så at det ikke var lov med passasjerer, høres rart ut. er det ikke lov og ha en "sidemann"?

 

lengter etter å kjøre litt før sesongen er helt slutt.

 

MVH Kenneth

Volvo 360 turbo selges. PM for info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår