SilweR Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 sentrallåsen min lever et helt eget liv for tiden, er plaget med at den låser seg selv.. har registrert at når jeg åpner førerdøra når bilen er låst påvirker ikke den resten av låsene rundt i biln slik som f.eks pasasjerdøra gjør. noen som har vært borti det samme, eller kanskje vet hva det kan komme av. a4 1996mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[TT] Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Er det org eller ettermontert sentral lås? Fjernbetjent? Sjekk batteri på kontroll + om det et fukt i fjernknappen. Nøkkelen kan da sende ut signal om å låse seg selv om du ikke trkker på nøkkelen? Er det ettermontert? Defa? den kan være programert til å låse seg etter ca 5 min. Last ned bruksanvis. på defa.no Hvis du har mekanis sentral lås kan det være en ledning som gnisser mot karroseri. Ta av dørtrekket på fører siden å se etter... sjekk også sikringer.. man vet aldri med elektronikkkkkkk.... kklikkk... Siter . Hilsen Truls. O 00 Audi TT Turbo Quattro 225C + X 97 Audi A4 Turbo S Quattro++ x 94 Jeep Cherokee V6 32"+ x 96 Honda Civic Hb 1.6 17"+ x 89 Toyota Hilux 2.5D 8" hev /35x14.5" hjul+++ x 86 Nissan Kingcab 2.5D 3" hev /33x12.5" hjul + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 jeg tror det er orginal sentral lås, men uorginal fjernstyring.. det er spesielt når det er kaldt, men skal prøve å se i førerdøren om jeg finner feilen der. har byttet bateriene i senderen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg