olehenri Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Oi, såpass.. da er den ombygd da? Hm, kom mk1 golf med 2.0 16v? (har ikke peiling på golf jeg så.. :p ) Men sku tru en liten lett mk1 sku gå greit med en sånn motor.. ;) Menneh.. vi snakker VTi her, såå.. hehe. ;) hehe ja ombygd ja. :P 3r gti 16v går som en dass syns jeg da.. men men.. vti tar`n uten problemer, golfen veier litt mer tror jeg.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hehehehe! Mannen med røyken er jo gal:D indeed :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 hehe ja ombygd ja. :P 3r gti 16v går som en dass syns jeg da.. men men.. vti tar`n uten problemer, golfen veier litt mer tror jeg.. 3ern er vel den svakeste av de 5 GTI-utgavene.. 150 hester, mot Honda sine 160..? Og i tillegg til mer vekt, så bør det vel ikke komme som noen bombe at den går bedre.. :) Men er enig med deg Ole, utseende før motor.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 indeed :P Du ble litt forskrekket når du så merce'n oppi sjusjøen herje sidelengs i veien mener j å huske?? Da var røyken også på plass....hehe happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Men er enig med deg Ole, utseende før motor.. :) :pray :usa: :mat yodude :hello: Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Du ble litt forskrekket når du så merce'n oppi sjusjøen herje sidelengs i veien mener j å huske?? Da var røyken også på plass....hehe happyhappy bare venta på at mista en glo i fanget å skar rett ut je ;-p Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 bare venta på at mista en glo i fanget å skar rett ut je ;-p Det skjer aldri:D men SE!!! han er våken!!! Vi som skulle se på ny civic idag å greier....syvsover ass.... :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Det skjer aldri:D men SE!!! han er våken!!! Vi som skulle se på ny civic idag å greier....syvsover ass.... :iconsm å va det je sa forno i går a? hehe :P hvis jeg var våken :D har fri i morra je, så skal nedpå da tenker jeg, skal borti gata der læll å bestille alarmshit.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 å va det je sa forno i går a? hehe :P hvis jeg var våken :D har fri i morra je, så skal nedpå da tenker jeg, skal borti gata der læll å bestille alarmshit.. Like fordømt er du en syvsover:D klokka ett om dagen vettu....hehe knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Like fordømt er du en syvsover:D klokka ett om dagen vettu....hehe knock hahah :P når jeg er ferdig på jobb kl 6, så er det ikke i min natur å våkne igjen kl 13! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 hahah :P når jeg er ferdig på jobb kl 6, så er det ikke i min natur å våkne igjen kl 13! hehe Nei fyah....d hadde vært for jævlig du:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 sleng ut et bilde eller to fra bjerkvik treffet da... Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 sleng ut et bilde eller to fra bjerkvik treffet da... nå var ikke bildene derfra det beste.... utrolig dårlige bildeforhold.. her er det klareste bilde jeg hadde :( hyggelig var d affal! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 nå var ikke bildene derfra det beste.... utrolig dårlige bildeforhold.. så lenge bilen min vises er jeg fornøyd..hehe Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellscivic Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 3ern er vel den svakeste av de 5 GTI-utgavene..150 hester, mot Honda sine 160..? 3er golfen hadde vel bare 136hk i GTI utgave vel.. 4er golfen kom som 2l turbo på 150hk.. Visst jeg ikke er helt på blåbær tur her... :biker Noen bilder av min... Siter Mvh Kjetil Løvold Biler i USA: 2000 Ford Mustang GT 1990 Mazda RX7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg