olehenri Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 haha :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_18@CH Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Da var bilen nypolert, og litt mere å vise frem forhåpentligvis... Siter Stephan Skogen Coupe Council Member # 39 Honda Civic Coupe EJ2.1 Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 sweet :) bra du har fått liv i den også! grattis! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayarn Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Poster et par bilder av min egen civic :D s_18@CH : Kjekt å se at du endelig fikk vaska honda`n. Var litt vell mange vinterskitten bilder på tråden din :p. Men nå fikk man jo sett at lakken virkelig er i god forfattning. Pen bil! :) Siter Honda Civic Coupe D16Z9 VTEC Email: raymond@digitaltragedy.net http://www.digitaltragedy.net *The beauty of a solution lies in its simplicity* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Poste av min og da. Litt mørkt, men. Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayarn Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Poste av min og da. Litt mørkt, men. Møtte jeg deg i dag (søndag) på vei nordover fra Trondheim? Og hva er de lysa ovenfor cd spilleren? Pen kjærre :) Siter Honda Civic Coupe D16Z9 VTEC Email: raymond@digitaltragedy.net http://www.digitaltragedy.net *The beauty of a solution lies in its simplicity* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Trondheim? hva er de lysa ovenfor cd spilleren? Pen kjærre :) en såkalt "vtec controller" vil jeg tro.. VAFC heter d vel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 mye fine biler her :D Her er annonse bildet av min. Skal ta flere og bedre i morgen. Noe småplaner som felger,lykter.......... m'm EDIT: Så kom det noen til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic94 Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Her e civicen min.. blir nye felger, lykter, lambodører, sideblinker før sommeren:thumb så det blir bra, da blir det rudskogen i sommer! heh Siter - Honda Civic Esi 94 mod - Toyota Carina 86 mod - Toyota Carina 82 mod - Ford Sierra 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayarn Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Her e civicen min.. blir nye felger, lykter, lambodører, sideblinker før sommeren:thumb så det blir bra, da blir det rudskogen i sommer! heh Veldig pent, kanskje litt for åpen front etter min smak. Digger tåkelysa, hvor skaffa du dem? Har du tenkt på karbon panser og ordne skivebremser bak? Tror det kunne vært en god ide. Ellers må jeg si at dette var en av de peneste civic`ene jeg har sett her til lands :) Siter Honda Civic Coupe D16Z9 VTEC Email: raymond@digitaltragedy.net http://www.digitaltragedy.net *The beauty of a solution lies in its simplicity* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic94 Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Veldig pent, kanskje litt for åpen front etter min smak. Digger tåkelysa, hvor skaffa du dem? Har du tenkt på karbon panser og ordne skivebremser bak? Tror det kunne vært en god ide. Ellers må jeg si at dette var en av de peneste civic`ene jeg har sett her til lands :) nei det har eg ikje tenkt på.. men kankje det=) jøss, mener du det?! takker =) tåkelys kjøpte eg på mekk.. Siter - Honda Civic Esi 94 mod - Toyota Carina 86 mod - Toyota Carina 82 mod - Ford Sierra 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Møtte jeg deg i dag (søndag) på vei nordover fra Trondheim? Og hva er de lysa ovenfor cd spilleren? Pen kjærre :) Om det var på omkjøringsvegen, kan det ha vært meg, vært ute i marka og trasket. Svingte av inn til Leangen. :) Og de lysene er en A'PEXi V-AFC II, sånn for å være nøyaktig. Er en liten dings man kan bruke til å monitorere forskjellige parametere ved motor. Den kan også styre bensinmengder etcetera, og kommer til å bli brukt når jeg bytter kammer, drev, ventilfjærer og annet rask i sommer. Og takk. :) Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Om det var på omkjøringsvegen, kan det ha vært meg, vært ute i marka og trasket. Svingte av inn til Leangen. :) Og de lysene er en A'PEXi V-AFC II, sånn for å være nøyaktig. Er en liten dings man kan bruke til å monitorere forskjellige parametere ved motor. Den kan også styre bensinmengder etcetera, og kommer til å bli brukt når jeg bytter kammer, drev, ventilfjærer og annet rask i sommer. Og takk. :) Kan den brukes til å reparere rustne hjulbuer oxo????? :hvaskjera I tilfelle kjøper jeg et dusin av den dingsen......thi hi hi! Forresten - når skal vi kjøpe oss kammer da????? Så simultanbytter vi (dvs vi ser på mens Karl skrur med alle fire armene sine....hehe.... Vi kan jo drikke Dahls light og sitte på campingstoler og høre Cypress Hill imens.... Og komme med noen småstressa kommentarer når vi synes det går litt tregt med mekkinga..... :eek: :eek: :eek: :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Har du virkelig NOS, eller er det bare klistremerke for å lure folk? i tilfelle, meget blodharry å skryte av ting man ikke har violin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Kan den brukes til å reparere rustne hjulbuer oxo????? :hvaskjera I tilfelle kjøper jeg et dusin av den dingsen......thi hi hi! Forresten - når skal vi kjøpe oss kammer da????? Så simultanbytter vi (dvs vi ser på mens Karl skrur med alle fire armene sine....hehe.... Vi kan jo drikke Dahls light og sitte på campingstoler og høre Cypress Hill imens.... Og komme med noen småstressa kommentarer når vi synes det går litt tregt med mekkinga..... :eek: :eek: :eek: :eek: Vet ikke, du kan gjerne få gjøre et forsøk! :cool: Kammene skal vi bestille når skatt- og feriepengene kommer, antagelig på slutten av måneden! :-D Stakkars Karl.. :) Men har du verktøy for å bytte fjærer nå'a? Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg