Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Får legge ut et par bilder av den siste civic'n jeg hadde da.. Er forøvrig bilde av den i nyeste Max Power også.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Fin den, chr|z:) Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Fin den, chr|z:) Savner'n.. Går i Trondheim nå.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Hadde civicen for salg 2 dager fikk flere bu dpå 70 - 75.000 kr. :P Men sa naj. Bilder: Man lærer når man kjøper bilen nesten orginal, krasjer den etter 1 måned og begynner oppbygging av alt fra sjermer, panser, front, å mye stål dritt. Men jeg lærte da hvordan man kan bruke glassfiber på en skikkelig måte=) http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1845 Bror min har bestilit en bil fra Nippon.no bilder av den: Den vil også bli litt modifisert:P utsene messig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 den siste der kikka jeg også på litt når jeg henta min :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Par bilder av mon og her da..Er til salgs enda,men ser ut som den forsvinner til Ålesund om kun kort tid... Siter CRX 16V med 150 hk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 der var det lite bilder :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 der var det lite bilder :P Lol..De ble kanskje litt i minste laget,he he Siter CRX 16V med 150 hk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 kompis av meg sin, henta den i helga, fikk skilter på den igår ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 kompis av meg sin, henta den i helga, fikk skilter på den igår ;) Fin nok den..Men Litt over drevent med 4 potter eller? For en motor som produserer akkurat nok bensin til å få eksosen gjennom ett suge rør. Samme til Olehenri :P Mange tøffe civicer her..Blir tøffe med riktig styling(ikke jalla lexus bak lykter). Men er det noe å hente ut av VTIen da?effekt messig med Turbo? Har en film av en civic med ITR motor og turbo..finns ikke bunndrag, men helvette for ett turtall...høres jo ut som ett jager fly=) Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Men er det noe å hente ut av VTIen da?effekt messig med Turbo? Har en film av en civic med ITR motor og turbo..finns ikke bunndrag, men helvette for ett turtall...høres jo ut som ett jager fly=) Hvor mange 1.6 litere vet du om som har noe bra effekt fra bunn av da...? Effekt er ikke noe problem med turbo, er bare pengene det står på ;) Gamle Civicen min bremset 283.5hk på ca 0.7 bar ladetrykk kjørte 402m på 13.167. Er fortsatt ikke mange fwd biler her til lands som matcher det, langt mindre 1.6 litere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 altså, det med 4 potter skal jeg ha meg frabedt :P Jeg syns det ser fett ut, driter i hva som sitter frammi der, gir nok lyd og nok eksos :P Men, folk har heldigvis forskjellig smak :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 DTM fra hælvette!! Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 jaja, la det heller irritasjonen gå utover et grantre el no sånnt :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 jeje.je, still looking like hell, dude.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg