Gå til innhold

Erfaringer med boomboom.no?

Ranger emnet


997turbo

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

BoomBoom driver mye ja,men de diskusjonene her har vel blitt lagt død før og det er sikkert en grunn for at adm og moderatorer har sletta de innlegga. Kan kanskje si det sånn at mange av de firmaene som kanskje driver på her har sine svinn på skogen på en eller annen måte og da er det ingen navn nevnt.

 

Men det har vel ingen hensikt å dra det opp på sånne plasser som dette forum da det skaper negative innvirkninger både for den ene og den andre og det er forskjell i fra øye til øye når det gjelder kundeservice hos alle firma,ene roser det opp i skyene og da kommer neste og trøkker det ned i dritten,men vil bare si igjen at det kanskje ikke er rette plasse til å utrykke om dette her....

 

"Om dette er lov eller ikke lov","kan noen sjekke dette"...HALLO??

Hvilken rolle spiller det?? Kan dere ikke feie for deres egen dør først?? synes dette er for "TÅPELIG" å sitte her å diskutere...... Om en gjør noe som er feil,prøv nå heller å la den/de det gjelder få prøve å rydde opp i det den har gjort feil utenom å la det skje i dette forum for å la det bli spredd som negativ reklame,tror ikke noen som helst butikker eller firma ville likt det,eller forsåvidt at kanskje noen går å prater dritt om deg,det liker man ikke....

 

La de som vil bruke den butikken de vil uten at noen tar skade av det... Har egentlig ikke hørt så mange "Som noen kanskje vil frem til" at det er så mange som er så misfornøyd,som regel når de har fått produktene så er de kjempefornøyd og feil kan selv den beste gjøre....

 

yodude :ex_machin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørsmålet mitt er egentlig om dette skjer enda eller om det var "før" (??)

 

det er VELDIG useriøst å gjøre dette, rett og slett tvilsomt!

 

Men om dette som her har vært henvist til (registrere flere brukere og by/overby/kjøpe for 1 krone og gi positiv kommentar) ikke bedrives lengre så mener jeg så absolutt at man skal se bort fra dette nå og se på dagens situasjon!

 

Det er HELT sikkert folk UTENFOR vennegjengen til boomboom som er fornøyde med produktene også! Og det meste som selges ER jo mye for pengene da.

 

Et lite tips eller to til BoomBoom: hva med å holde deg til en bruker, eller eventuelt en privat og en bedrift-bruker? (kan være jeg tar feil og du bare har to) Om du roer littegrann ned på "skryten" og overdrivelsene av produktene dine (mer ned på sony-nivå kanskje? hehe) så vil du nok få mye mer "accept" her på forumet også, selv blant de som klager mest.

 

Bare mine 2 cents..

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BoomBoom driver mye ja,men de diskusjonene her har vel blitt lagt død før og det er sikkert en grunn for at adm og moderatorer har sletta de innlegga. Kan kanskje si det sånn at mange av de firmaene som kanskje driver på her har sine svinn på skogen på en eller annen måte og da er det ingen navn nevnt.

 

Men det har vel ingen hensikt å dra det opp på sånne plasser som dette forum da det skaper negative innvirkninger både for den ene og den andre og det er forskjell i fra øye til øye når det gjelder kundeservice hos alle firma,ene roser det opp i skyene og da kommer neste og trøkker det ned i dritten,men vil bare si igjen at det kanskje ikke er rette plasse til å utrykke om dette her....

 

"Om dette er lov eller ikke lov","kan noen sjekke dette"...HALLO??

Hvilken rolle spiller det?? Kan dere ikke feie for deres egen dør først?? synes dette er for "TÅPELIG" å sitte her å diskutere...... Om en gjør noe som er feil,prøv nå heller å la den/de det gjelder få prøve å rydde opp i det den har gjort feil utenom å la det skje i dette forum for å la det bli spredd som negativ reklame,tror ikke noen som helst butikker eller firma ville likt det,eller forsåvidt at kanskje noen går å prater dritt om deg,det liker man ikke....

 

La de som vil bruke den butikken de vil uten at noen tar skade av det... Har egentlig ikke hørt så mange "Som noen kanskje vil frem til" at det er så mange som er så misfornøyd,som regel når de har fått produktene så er de kjempefornøyd og feil kan selv den beste gjøre....

 

yodude :ex_machin

 

For de fleste her er det vel lite å feie foran sin egen dør, mens Boomboom burde faktisk ha feid foran sin egen dør og endel andres også i noen år fremover..

 

Er rart at ingen har gått til søksmål mot dette firmaet.

 

Og ja, det finnes kunder med positive erfaringer, men bare det at det er såå mange negative erfaringer sier jo sitt.

 

tviler på at BoomCar, Auto D, Morel, AutoCustom (Earthquake), Transmedia, MT, Audio-Team, og sikkert flere her har like mange kunder som er misfornøyd, tviler nesten på at disse 7 firmaene totalt sett har like mange misfornøyde kunder æsom BoomBoom alene..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rart at ingen har gått til søksmål mot dette firmaet.

 

= Jeg tror du kan snu den settningen ifra hans side oxo... Men det har vel sine grunner,har det vært grunner som sier til dette så har det sikkert skjedd for lenge siden,men der er mange sider av alle saker...

 

Og ja, det finnes kunder med positive erfaringer, men bare det at det er såå mange negative erfaringer sier jo sitt.

 

= Kanskje pga det blir slengt ut på sånne plasser som dette,ei fjær blir fort til 10 høns.... Men alle som skal kjøpe noe skal jo ha "alt" til ingenting og jeg tror heller ikke du ville gitt noe gratis for en bruker feil som kanskje gjentar seg gang på gang,det tror jeg neppe du heller ville likt og når noen skulle hatt produkter fra han så har de blitt stemt nedenfor å hjem uten at på noen måte har prøvd produktene hans.... Men som sagt, det er mange sider.....

 

tviler på at BoomCar, Auto D, Morel, AutoCustom (Earthquake), Transmedia, MT, Audio-Team, og sikkert flere her har like mange kunder som er misfornøyd, tviler nesten på at disse 7 firmaene totalt sett har like mange misfornøyde kunder æsom BoomBoom alene..

 

= Mye sagt om det når det gjelder både gode og onde sider,men de dårlige omtalene dere har hatt (og de finnes,tro meg) har ikke blitt "slengt" ut her som dritt på samme måte som kanskje f.eks BoomBoom sine har blitt,men uansett så er det en verden utenfor konkuranse verden oxo,av alle som kjøper bilstereo er det kun et fåtall som gidder å bygge for konkuranse og utstilling og det er der respekten for de mangler her på forumet...av de firmaene som du nevner her er det også noen som har slitt og gått bak ryggen på hverandre så jeg tror alle har sine svinn på skogen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel grunn til at han ikke selger noen "seriøse merker" å hvis han noe seriøst så er vel det smuglet inn fra russland. så vidt jeg vet så får han ikke kjøpt noe av de fleste norske importørene!

 

Og vamp eller poison er ikke seriøse merker....Jaja,du lever opp til navnet ditt ser jeg.... :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørsmålet mitt er egentlig om dette skjer enda eller om det var "før" (??)

 

det er VELDIG useriøst å gjøre dette, rett og slett tvilsomt!

 

Men om dette som her har vært henvist til (registrere flere brukere og by/overby/kjøpe for 1 krone og gi positiv kommentar) ikke bedrives lengre så mener jeg så absolutt at man skal se bort fra dette nå og se på dagens situasjon!

 

Det er HELT sikkert folk UTENFOR vennegjengen til boomboom som er fornøyde med produktene også! Og det meste som selges ER jo mye for pengene da.

 

Et lite tips eller to til BoomBoom: hva med å holde deg til en bruker, eller eventuelt en privat og en bedrift-bruker? (kan være jeg tar feil og du bare har to) Om du roer littegrann ned på "skryten" og overdrivelsene av produktene dine (mer ned på sony-nivå kanskje? hehe) så vil du nok få mye mer "accept" her på forumet også, selv blant de som klager mest.

 

Bare mine 2 cents..

 

Nei det tror jeg ikke at det gjør og han hadde kun bedriftskonto der etter som jeg vet,men han sliter kanskje noe sinnsykt pga ting som har gått mot han som feks her... Det som skjer er at alt gammelt blir dratt opp å opp igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av de firmaene som du nevner her er det også noen som har slitt og gått bak ryggen på hverandre så jeg tror alle har sine svinn på skogen....

Denne påstanden skulle jeg likt å sett en utdypning på.... Vi som er aktive her inne er nok ikke alltid enige, men vi går ikke bak ryggen på hverandre, som jeg vet hvertfall...

 

Produktene deres er sikkert helt ok til prisen, det som provoserer mange er nok måten dere fremstiller produktene deres på. Påstander om at det er RÅTTTTT, VERDENS BESTE, SYK BASS osv, prøv å ordlegg dere litt mer moderat og dere vil sikkert bli oppfattet som litt mer seriøse...

 

PS: respekt er ikke noe man får, det må dere fortjene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne påstanden skulle jeg likt å sett en utdypning på.... Vi som er aktive her inne er nok ikke alltid enige, men vi går ikke bak ryggen på hverandre, som jeg vet hvertfall...

 

Produktene deres er sikkert helt ok til prisen, det som provoserer mange er nok måten dere fremstiller produktene deres på. Påstander om at det er RÅTTTTT, VERDENS BESTE, SYK BASS osv, prøv å ordlegg dere litt mer moderat og dere vil sikkert bli oppfattet som litt mer seriøse...

 

PS: respekt er ikke noe man får, det må dere fortjene:)

 

 

orker ikke lage noe styr,men jeg vet litt å det trenger ikke gjelde deg...

Enkelte skryter av sitt og sine,mens andre ikke orker å gjøre noe av seg og det må man respektere de uansett (de er der og det kan ikke du gjøre noe med.),det er jo ikke dermed sagt at man trenger å legge ut en masse dritt om slike uansett,har du vært oppegående nok så har ikke du tatt det til deg på en slik måte,alle butikker legger ut reklame om sine produkter med syke reklame versjoner selv elkjøp og andre kjeder om landets billigste ditt og datt og når du går over i nabo butikken så finner du det enda billigere..Noe som selvfølgelig er ergelig,men kjære mann dette er et gammelt salgstriks fra lenge før vår tid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La de som vil bruke den butikken de vil uten at noen tar skade av det... Har egentlig ikke hørt så mange "Som noen kanskje vil frem til" at det er så mange som er så misfornøyd,som regel når de har fått produktene så er de kjempefornøyd og feil kan selv den beste gjøre....
Vel, ifjor sommer var det nok mange budvinnere på QXL som var lykkelig uvitende om at prisen de betalte for varene de fikk tilslaget på, var presset opp ved hjelp av diverse QXL-brukerkontoer som ble dirigert av Boomboom. Dette kalles svindel og er ikke noe man skal ta lett på. Slik oppførsel ødelegger også for oss andre i bransjen.

At ethvert firma kan få noen negative karakterer på QXL for sen levering og andre ting utenfor ens kontroll, kan skje den beste og de fleste, men man er ingen svindler av den grunn.

 

Boomboom er nå utestengt fra QXL pga dette budsamarbeidet. Jeg har forøvrig ingen indikasjon på at denne praksisen har fortsatt på andre måter.

Wunder-barn skrev: Min mening: Bestill der, og få deres egne meninger.. er den god, så ver glad for det.. er den dårlig.. så ikke klag. det er nok folk som klager ifra før
Ehh... så man må ikke fortelle om sine dårlige erfaringer om en butikk, hvis det er for mange klager på den butikken fra før?? Den var ny.
alle butikker legger ut reklame om sine produkter med syke reklame versjoner selv elkjøp og andre kjeder om landets billigste ditt og datt og når du går over i nabo butikken så finner du det enda billigere..
Ingen fare, mange som er verre enn Boomboom, både når det gjelder før/nå-priser, "tilbud" og ekstatiske beskrivelser av produkter. Men han kunne kanskje hjelpe til litt med å snu trenden? Vi og HiFI-klubben kan ikke dra lasset alene... ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.svært mange bestiller på boomboom.no, men bare de som har mener det har fått dårlig behandling klager.

Min mening: Bestill der, og få deres egne meninger.. er den god, så ver glad for det.. er den dårlig.. så ikke klag. det er nok folk som klager ifra før

 

skulle egentlig holde meg unna denne tråden jeg men denne å jeg bare komentere.

 

selvfølgelig er det bare de som IKKE er fornøyde som klager :hello:

 

men det du sier om at er du ikke fornøyd så ikke klag har jeg litt problemer med å forstå....så det du mener er at hvis je bestiller en vare hos f.eks http://www.lydibil.no og ikke får det jeg har bestilt eller at varen ikke er tilfredstillende i henhold til det jeg er blitt lovet så skal jeg bare holde kjeft????

 

 

selvfølgelig klager man da og er forhandleren noenlunde seriøs så tar han klagene til følge.

på dette punket er det vell boomboom har bommet litt tidligere men hvordan han opererer nå hverken kan eller vil jeg utale meg om.

 

 

Moralen er: er du usikker IKKE betal forskudd og for guds skyld lær dere å lese mellom linjene når en nettbutikk skryter produktene sine opp i skyene, du får somregel det du betaler for.

 

ps: dette var ikke myntet på noen spesifikke men webshops generelt(er mye rart der ute)

 

mvh

Odd-Helge

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ifjor sommer var det nok mange budvinnere på QXL som var lykkelig uvitende om at prisen de betalte for varene de fikk tilslaget på, var presset opp ved hjelp av diverse QXL-brukerkontoer som ble dirigert av Boomboom. Dette kalles svindel og er ikke noe man skal ta lett på. Slik oppførsel ødelegger også for oss andre i bransjen.

At ethvert firma kan få noen negative karakterer på QXL for sen levering og andre ting utenfor ens kontroll, kan skje den beste og de fleste, men man er ingen svindler av den grunn.

 

Boomboom er nå utestengt fra QXL pga dette budsamarbeidet. Jeg har forøvrig ingen indikasjon på at denne praksisen har fortsatt på andre måter.

 

 

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal bry deg om akk det,la de det gjelder ordne opp i den saken,det er jo da du som tjener på BoomBoom sine feil i såfall. og for alt dere vet så kan det jo være en heldig jævel som har lagret fullt av leker,bilstereo,pynte gjenstander og vaskekluter,dette vet dere ikke noe om,det er noe dere trur,det kan være helt andre grunner for at kontoen er sperret på qxl.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår