øyvind tempel Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Hei Skal selge opel calibraen min, sjekk link :) http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=979683 Mvh Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Link som virker Legger inn bildene jeg, lettere å få folk interesserte da :D Tøff bil forresten Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind tempel Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 takk for hjelpen :) Håper det er noen som bilen detter i smak hos, er lagt ekstremt mye tid å penger i den. mvh øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Hva snakker man av forsikrings priser på denne bilen? Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind tempel Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 jeg hadde delkasko med 20% bonus på 7 tusen i året ring meg på 41808984 visst du vil vite mer om bilen. Kan dokumentere ca 150 tusen sånn ca i bare utlegg på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind tempel Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 opp :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 pris på noe sånnt som detta da? Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Det står 120.000kr i annonsen! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Denne bilen er verdt det som selger skal ha for den! Ble premiert på Mjøstreffet og da var den ikke ferdig bygd engang! Meget gjennomført bygd og eier har ikke spart penger på raske billige metoder heller. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B250 Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Bilen er verdt prisen. Sånn er det med den saken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 hadde jeg bare hatt noen titalls tusen mer så hadde jeg kjøpt den, men har seg slik at jeg mangler noen titalls tusen:( Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans_328I Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 solgt bilen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hadde jeg vært bilfri, dvs solgt fiaten så hadde dette faktisk vært ett alternativ gitt Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind tempel Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 opp med den! Bilen står fremdeles her i garasjen, men er en flittig ung dame fra voss som ringer meg vær uke. Hun skal ha den så fort hun skaffer penger. Første mann som tar bilen kan få den ekstremt billig folkens :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind tempel Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 her er link til anonnsen http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=979683 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg