R-sport Lars Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Noen som vet mål (ytre begrensninger) på en Volvo B5234T motor, både lengde å bredde inklusive Turbo?:wonder Passer M90 kassa rett på? Hva er evt ca pris på en M90 kasse på bruktmarkede? På forhånd takk!:thumb LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 det er forskjellige typer m90'er. m90 til rødmotor og m90 til hvitmotor. b6304 tror jeg er 2.5" lengre enn b230, så b5*** må jo være kortere enn b6304, siden det er en sylinder mindre. bredde vet jeg ikke, men om det er 240 du tenker på, er det ikke noe plassproblem, sålenge du har rett manifoil,etc. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 kunne tatt noen mål jeg,men som dabutcher sier:er det 240 det er snakk om er det ikke plassproblem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Helt topp hvis du kan ta noen målhelpme, den skal definitivt i noe helt annet enn en 240....ikke at det er noe galt med 240, jeg kjøre en 245 Turbo (orginal) selv, men dette er for evt neste prosjekt etter Rallycross bilen. Uten videre kommentarer.....Devil Setter stor pris hvis jeg kan få mål + råd! :kiss Mvh LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg