ibanez Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Heisann godtfolk! Jeg skjønner ingenting. For en stund siden, når jeg kjørte bilen min, skulle jeg høre på radio. Slo den på, og på displayet sto det: Code Jeg tenkte, åja, en slags pin-kode. Men den har jo ikke jeg!? Prøvde meg fram, trykte litt forskjellig, og etter et par forsøk sto det: EEEE på displayet. Det er sikkert en mnd. siden nå, og jeg får det ikke bort. Ser ikke noe i "manualen" heller.. Noen som vet hva som er problemet? Skal inn med cd-spiller snart uansett, men hadde vært greit og vite hva som var galt. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Your volvo sound system has taken das kveld... Letteste er vel å skrote den, sette inn noe annet... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Hehe, tålte ikke mer enn 18 år radioen nei :P Jaja, cd spiller skal inn innen kort tid uansett, takk for opplysningen, Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bue Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Den EEEE meldingen som kom i displayet kom sikkert fordi du hadde trykt feil kode 3 ganger eller hvor mange ganger det nå er. Skal få 3 nye forsøk etter at spilleren har stått på i 3 timer eller noe. Hvis ikke du har koden er det jo litt værre da. Finnes forresten forskjellige programmer på nettet som skal kunne knekke koden. Om de funker vet jeg ikke, bare søk og se. Hva heter forresten radioen? Siter [ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS [x] 2001 Volvo V40 1.9D [x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler [x] 1974 VW 1300S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Sto en eller annen blaupunkt i min bil med slike kodegreier, jeg fikk også EEEE :) "Hmm, kanskje høre på radioen hjemover da" skru på "Hæ, jeg har da ingen kode til deg kjære blautpunkt?" trykke febrilsk på noen taster "Faen, 55 mil uten radio!" det ble en lang kjøretur ;) Dagen etter kasta jeg radioen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg