Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg??

Ranger emnet


gladjenta

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det handler jo ikke om de 2000 i bot lengre, men heller om prinsipper...

 

Stemmer det, handler heller nå om hvordan politiet behandler folk. For de behandler jo folk som de føler for og ikke etter sine regler. Og i min sak har det vært alt for mange glipper fra politiet sin side så de er ikke så veldig høye i hatten når jeg ramser de opp til de. Så vi får se hva de gjør med saken min, kommer ikke til å gi meg før jeg har blitt behandlet som alle andre ( og det vil si at 99% slipper unna med advarsel)

 

Skal holde dere oppdatert på hva svaret på klagen blir jeg, håper jeg får det snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du dersom de fortsatt insisterer på at du skal betale boten da?

 

Er ikke helt sikker, men kommer til å jobbe ennå hardere med å finne noen som har fått en bot som er mindre, for har hørt at folk har fått bot på 700,-

Og da står det jo på boten hva det gjelder. Så hvis jeg kommer med den har de jo egentlig ikke så mye å si. Men kommer de til å avvise klagen denne gangen også, kommer jeg til å ta kontakt med en advokat og høre hva han mener. Koster jo ingenting det, for kan gå til noen som har fri rettshjelp.

Er veldig sta, så kommer ikke til å gi meg så lett, så der har nok politiet kommet til feil person. he he.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Litt off-topic; ser du driver eget firma, hva er det for noe? Hvilken type firma?

 

 

Jeg er medeier av dvdcity.no.

Det vi selger, dvd'er,cd'er og spill. Ta en titt da vel, vi håper på å bli norges nye nettbutikk innen dvd og spill.

 

Må bare fortelle at har fått en advokat som hadde lyst til å ta saken min da, så får se om det blir noe action nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår