RaCk Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Så langt er jeg kommet. Nå venter jeg bare på deler så jeg kan begynne å bygge opp igjen. videoklipp 2 meg Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 ser bra ut dette! hold oss oppdatert da :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mai 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Dette er hva jeg har bestilt. Mugen Flared bodykit inkl vinge, door shave, blålinsede projector lykter foran med Blå neon angel eyes, custom altezza bak med integrerte neon staver, sideskjermer foran med Z3 riller, carbon hood med Monster scoop, Gule koni, H&R fjærer, Lazer custom eksos med to 3,5" carbon enderør, Ny motor, motorfester, hjerne, ledningsnett, Blitz konfilter og diverse neondetaljer. Har glemt en god del her. Men husker ikke på alt. Joh. Reverse Indiglo skiver og så har jeg bestilt støping av nytt dash. :) http://www.autosportz.com/bodykits_miscellaneous_carbon_fiber_hoods_grade_a_monster_type_2.htm Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mai 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 her er det jeg har bestilt. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mai 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 grew Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mai 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 serg Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Du kommer til å slite når du blir stoppa og må vise bilen din på biltilsynet :), men tøff blir den :D :D Stå på!! Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mai 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 hvorfor skal jeg bli stoppet da? ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by RaCk hvorfor skal jeg bli stoppet da? ;) Fordi at politiet elsker å stoppe sånne biler, så hvis du har tenkt å bruke den er det bare et spm om tid :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by RaCk D carbon hood med Monster scoop, Ny motor, motorfester, hjerne, ledningsnett, Monster hood hørtes ikke heeelt topp ut for meg, men jeg håper det blir bra :) Hvilken motor? Noe som står litt i stil håper jeg? Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg