Eskild Leikanger Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Ønsker å kjøpe komplett motor til Golf 1/2 (gjerne 1,8 (90hk)) med girkasse (alle helst 5-trinns) og ledningsnett! Bør være kjørbar og i grei bruksstand! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Bump bompi bompibjørnene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Muligens jeg kan hjelpe deg med det :w00t Får svar på lørdag, så da kan jeg si ifra. Har du noe nummer jeg kan nå deg på? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Har muligens funnet en motor, litt usikkert ennå. Så sjekk gjerne opp du! :) Sender tlf-nr på PM jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Da sender jeg deg en melding så fort jeg finner det ut aneglsmili Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 jeg har girkasse.. 4trins da.. :/ Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 har og motor! :P 1,6 :/ Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 jeg har girkasse.. 4trins da.. :/ har og motor! :P 1,6 :/ Jeg også har 4-trinns kasse, samt det meste av gammel-motoren min, en 1,8 ;) Er forøvrig til salgs! Er mest på utkikk etter 1,8 GTI-motor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg