BrakeSnake Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Noen som vet om det er noe spesielle triks, eller spesiellt verktøy jeg trenger for å bytte tenningslås på en 85 camry? Må stå ute i kulda å gjøre jobben, så da tenkte jeg det ihvertfall var greit å ha med det jeg trenger av utstyr... Siter Corolla 1,6 twincam16v '93 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jm1983 Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 du trenger en skrutrekker eller noe lignene flatt og hardt og en hammer gjerne en borrmaskin og. Så slår du bort bøyla som fester tenningslåsen til rattstammen er litt jobb. når du har slått litt innover så kan du og borre bort litt, er du heldig kan borre ut "skruene" som holder bøyla men mest sansynlig for du ikke kommer til med borrmaskina. Et triks til og starte med er og skru ut den elektriske delen bak på tenningslåsen og starte den og la den stå på tomgang mens du driver på. Det gjordet jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrakeSnake Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Huffda, hørtes ut som det var litt pes... Men takk for tomgangstipset. Det kommer godt med hvis det fortsatt er 10 blå ute... Siter Corolla 1,6 twincam16v '93 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrakeSnake Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Slapp både borring og banking. Var bare å sette nøkkelen i ACC-posisjon og trykke inn en låsepinne, for så å dra ut hele låsen. Super enkelt og gjordt på et kvarter med litt demontering og montering av div. deksler. Siter Corolla 1,6 twincam16v '93 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg