Steffmaister Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Som overskriften sier så skulle jeg hatt litt hjelp med å fjerne dørtrekk å baksete i bilen min.. Bilen er en 99mod mercedes clk.. Noen som vet hvordan man gjør dette?? Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Hvor i landet holder du til? Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Holder til i eidsvoll... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Kansje du har noe gode høyttalere til meg å!!! Har ikke funnet noe som er av interesse enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Kansje du har noe gode høyttalere til meg å!!! Har ikke funnet noe som er av interesse enda... Jeg har ikke lov å reklamere på forumet her ennå. Søknad er sendt til "ledelsen" men får intet svar fra dem... Inntil de har fått summet seg så kan vi jo ta dette på mail, og den adressen finner du nok... Sikkert noen som kan komme med forslag på noe knask her... Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Morel har mye spennende for liten og stor (lommebok). Nå vet jeg ikke hvilken prisklasse du vil ligge i men hva med et Morel Dotech 6 MkII om det passer i bilen din. Det settet koster 3 390 og spiller veldig pent. Riktignok i mine ører, men likevel... ;) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg