SunIx^ Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Hei. Fikk nettop Fjernstyring til sentralåsen (audi a4 95 mod) . Etter mye styr fikk jeg kobblet denne opp og den funker bra. Synes den har liten rekkevidde men... Problemet er at jeg vil kobble på alle nødlysene så di blinker når jeg åpner/lukker biln, Hvordan gjøres dette? Det er med en gul ledning ut fra mottagerboksen...hvor skal denne kobbles? Fjernstyringen er kjøp på autoparts, vet ikke Hvordan merke det er. Noen som kan hjelpe meg? Mvh SunIx^ Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Skaff deg en alarm? Tror nok det blir mye arbeid med el. system for å få dette til å fungere bra. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunIx^ Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Skaff deg en alarm? Tror nok det blir mye arbeid med el. system for å få dette til å fungere bra. Hehe, hadde jeg hatt råd til å kjøpe en defa alarm pakke til 3000.- hadde jeg ikke kjøpt bare fjernstyringen :hammer Noen andre som vet eller er det lite håp? Mvh SunIx^ Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassiiboiii Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Sliter med akkuratt det samme som deg, vett det er lenge siden:S men jeg kjører tråden opp igjen:) Noen som vett ? Audi a4 1997mod 1.8 Siter How to "us-style blinklys/parklys" b6 / 8E" _______________ 2003 Audi a4 1.8 Turbo RØD - [eier] 1998 Audi a4 1.8 Turbo GRÅ - [solgt] 1997 Audi a4 1.8 GRÅ/RØD - [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 nå er ikke jeg noen rev på dette. egentlig ikke på elektronikk generelt, men du har vel elsktrisk sentrallås? isåfall, kan du ikke bare stjele strøm fra den som sender signal om å åpne låsene til + på nødblink-knappen? da blinker det vel når du åpner? hvis dette ikke stemmer så er det bare å minne meg på hvorfor jeg ikke ble bil-elektriker:P Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg