kimern68 Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Siden jeg er på et ganske stramt budsjett når det gjelder bilen min, og jeg vi style den og gjøre den penere er jeg nødt til å skaffe deler billigst mulig, og jeg regner med at jeg er ikke den eneste som er i denne situasjonen. Så derfor spør jeg forumets medlemmer, da spesielt de med Vectra og de som er Opel mennesker om hva slags vinge jeg skal ha bak på bilen min, det er en 1991 modell Vectra A sedan, jeg har selv prøvd å finne en fin vinge som passer til bilen en god stund, men det er ikke så lett når alt det som er fint koster skjorta, jeg har tenkt litt på en lav dtm vinge eller en annen form for lav vinge, vil ikke ha noen vinge som satser mot skyene og ikke kommer seg under underganger og lignende. Jeg vil ha en lav vinge som passer vectraen, men den skal ikke koste mange tusen kroner, veit dette mulig er lav pris for en vinge, men vil ha noe til rundt 500 - 1000 kr. Så da sparker jeg "ballen" videre til noen som kanskje har litt peiling på hva som finnes der ute, tar gjerne i mot pent brukte varer om noen har dette og. Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gl_sollid Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 http://www.opelhugg.no ta kontakt med han...han har masse vinger til Opel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VectraIsTheShit Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Mener du sånn type vinge som det her?: For det syns jeg hvertfall ikke er noe pent på Vectra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimern68 Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Det der er en lignende vinge som jeg vil ha ja, men jeg vil ha den mye lavere egentlig, den der blir alt for høy, men det der er en form for dtm vinge ja, er pene når du får de lave dtm vingene, bare litt høyere enn de orginale vectra vingene, for de som har denne da Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90vectra Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Tror jeg vet hvilken vinge du tenker på, prøver å finne en selv. Jeg synes den er penere enn den orginale vectra-vingen Siter As usual with cars: Car owner: How fast can you make it go? Tuner: How much you wanna spend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPELTURB0 Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Ingen vinge som passer bedre på vectra enn 2000 vingen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Denne er til vectra, ganske lik den som er på BMW'en der... Koster 895 DKR på http://www.wundergeil.dk Hvordan ser 2000 vinga ut da? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimern68 Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Den er ikke helt lik den som er på bmw'n, men det er akkurat den vingen jeg har leita etter, så takk skal du ha for tipset. Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Den er ikke helt lik den som er på bmw'n, men det er akkurat den vingen jeg har leita etter, så takk skal du ha for tipset. Skreiv ikke at den var helt lik heller... Men ganske lik :op Ta å legg ut bilder da hvis du skulle få den, har hatt lyst på ei sånn selv også. Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg