maggvaardal Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Hei, jeg har bare et spmål om hvor mye olje det skal vere på getrag 240en min, såg bare att "nivåpluggen" var så høyt oppe på kassa, skal jeg fylle helt opp?! får jo ¤"¤#¤ kje ut skruene heller! har noen noen tips !?? mvh magnus Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 husker ikke helt men innbiller meg 1.1liter av en eller annen grunn :P Ring til et verksted eller opel sjappe, de slår det opp strax :) Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 fant det ikke i min literatur, (autodata) :) men får se i mårra Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 helle på til det renner ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 :) får se om jeg har nok olje, viss ikke får det holde med det jeg har :D Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 men du skal helle på til det renner ut, skru ut påfylling/nivå plugg, å hell på til det renner ut, da er det riktig mengde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 ja vet, men denne var liksom såå høyt oppe på kassa :) derfor jeg lurte.. men fyllles opp skal det nok :D tror ikke den tar 4 liter :D Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg