Glenn` Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 hehe, drita ja :P -Håper jeg ikke blir så drita at jeg ikke er i stand til å huke opp no' damer ass! hahah...næj må ikke gå så langt.men er vell et helt nytt år å fixe damer på vettu ;) Kjøp deg "Bad Boys" mærke å sett på Volvon din.Skal dra mye preteens det ;) hehe :popcorn Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 SKÅL godtfolk! og husk, bmw'er, ford's, og skropler er særdeles glade i raketter har jeg hørt!;) lurer på om di er like glade i en batterikasse? ;) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Godt nytt år! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Dere får ha et godt nyttår, å feir det nye året med måte da:) å stå på i 2006 med prosjektan deres:) Det her bli bra:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 godt nytt år Devil Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Godt nytt volvo år. Håper prosjektene blir like bra eller bedre i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Jeg skriver enda en gang jeg....:D Godt Nyttår!! Blir denne tråden stengt i morra ellernosånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Og er det flere enn meg som har sett brannbiler allerede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevolvo Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Godt Nyttår alle sammen :crazysant happyhappy Siter 83 Volvo 760 Langtidsprosjekt som skal godkjennes med chevy V8 Tråd 86 Bmw 320 E30 Bruksbilen 83 Volvo 240 Vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Er da en av de få stakkarene som sitter hjemme ikveld etter et uhell i slalombakken igår..ikkeno drekking idag, ÆSJ altså! :P Men hvertfall..Godt Nyttår til alle gale volvo-folk, satse på godt med oppmøte på Volvotreff utover sommeren å alt det der:D Hilsen Martin Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 mange som svarte på tråden min her... hva sier dere til at vi prøver å samle oss volvo folk på en plass på partycapen på rudskogen til sommeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Godt nytt år !! Stas fest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Godt Volvo NyttÅr Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 mange som svarte på tråden min her... hva sier dere til at vi prøver å samle oss volvo folk på en plass på partycapen på rudskogen til sommeren? det hadde vært litt gøy !!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 mange som svarte på tråden min her... hva sier dere til at vi prøver å samle oss volvo folk på en plass på partycapen på rudskogen til sommeren? høres bra ut :D må få laga en tråd om det nærmere sommer.. godt nyttår forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg