240Racing Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 jajajajajajajajajajajaja Siter Lundberg Performance 88 Volvo 740(Weber) 85 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 mange som svarte på tråden min her... hva sier dere til at vi prøver å samle oss volvo folk på en plass på partycapen på rudskogen til sommeren? Hadde vært gromt det! Er jo veldig mange som kjører volvo på gatebil da, så det er jo bare fett, skulle hatt en hel rekke nedover eller'no sånt! :o) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 mange som svarte på tråden min her... hva sier dere til at vi prøver å samle oss volvo folk på en plass på partycapen på rudskogen til sommeren? Jeg er med, må jo bli bra det!:D Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hadde blitt drit bra, håper dom såm er under 18 også får låv til og komme!? :P Har volvo hjemme da + at jeg kjører moped, å som dere vet: TSX, moped verdenens svar på volvo!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg