Gå til innhold

Alternative spoilere/vinger til audi 90 coupe gt

Ranger emnet

Heff_88

Anbefalte innlegg

hei,lurer på om noen vet hvor man får kjøpt div spoilere/vinger til audi 90 coupe(den gamle typen)?.sett noen andre 90`er med disse,så tenkte jeg kanskje at det var et alternativ og fjerne den matte gummi vingen som sitter på orginalt.

takker for svar...

Har sett sånn vinge et sted...bare å prøve å søke litt rundt..ser http://www.tuning.no har adapter til noe vinge eller no sånt...send mail og hør med dem...:)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm,fikk svar på mailen fra dem nå.eneste de skrev var en standard info/ordre.så var ikke mye hjelp og få der..

Det er vel bare en sånn "takk for din hendvendelse" mail vel ? ...F*** husker ikke hvor jeg så den vinga...møkk ass

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare en sånn "takk for din hendvendelse" mail vel ? ...F*** husker ikke hvor jeg så den vinga...møkk ass

ja,var noe sånt noe.

her er det?

Hallo

Se på web siden vår

Takk for deres spørsmål til CSI as V.H. Trond&Barbara

STANDARD INFO V/ORDRE UNDER HER

Vennligst velg .bet måte 1-2 eller 3 på web sidetopp v/ordre

og følg instruksjonen der så går alt greit med ordren din.

ALLE ORDRER 0.- FRAKT VED BET MÅTE 1 OG 2

TAKK FOR ATT DU BESØKTE VÅR WEB SIDE

CSI as-Storgt 10-Box 315-3051 Mjøndalen

Tlf 32230060 - Ordre/kvittering Fax 61-Gsm 90816403

Postbanken 05393659108 for ordrebetalinger

men altså.det står at de har en sgi høy vinge der,men er ikke noe info og bilder osv av den.så gidder ikke bestille noe jeg ikke vet hva er.

- 80 quattro 5e

x 85 Audi Coupe Gt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,var noe sånt noe.

her er det?

Hallo

Se på web siden vår

Takk for deres spørsmål til CSI as V.H. Trond&Barbara

STANDARD INFO V/ORDRE UNDER HER

Vennligst velg .bet måte 1-2 eller 3 på web sidetopp v/ordre

og følg instruksjonen der så går alt greit med ordren din.

ALLE ORDRER 0.- FRAKT VED BET MÅTE 1 OG 2

TAKK FOR ATT DU BESØKTE VÅR WEB SIDE

CSI as-Storgt 10-Box 315-3051 Mjøndalen

Tlf 32230060 - Ordre/kvittering Fax 61-Gsm 90816403

Postbanken 05393659108 for ordrebetalinger

men altså.det står at de har en sgi høy vinge der,men er ikke noe info og bilder osv av den.så gidder ikke bestille noe jeg ikke vet hva er.

Den vingen har jeg sett....skal se om jeg finner bilde..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heck03.jpg

heck02.jpg

Den ene ser du jo at er sånn mongo vinge..den andre er sånn di har på tuning.no...Er sånne adaptere som settes under orginalvingen, som da gjør at den blir skikkelig høy. Litt teit at di bare har bilde av den når den ikke er lakkert....for sånn som den ser ut der er den ikke no pen. Men vet om en som har slik vinge...kan se om han får sendt bilde :) Der har du hvertfall en formening om hvordan det blir

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heck03.jpg

heck02.jpg

Den ene ser du jo at er sånn mongo vinge..den andre er sånn di har på tuning.no...Er sånne adaptere som settes under orginalvingen, som da gjør at den blir skikkelig høy. Litt teit at di bare har bilde av den når den ikke er lakkert....for sånn som den ser ut der er den ikke no pen. Men vet om en som har slik vinge...kan se om han får sendt bilde :) Der har du hvertfall en formening om hvordan det blir

takker for hjelpen.

så da må jeg vell kanskje skaffe meg en vinge i plastikk som er like høy som den jeg har,så kjøpe de adapterene.vis ikke det er en mulighet for og lakke orginal vingen som er av gummi da? er litt usikker på dette.

- 80 quattro 5e

x 85 Audi Coupe Gt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig..men det er ikke meningen å kjøpe ny vinge..adapterene er beregnet på orginal vingen ;)

Lykke til!

ja,skjønte det,men liker ikke den matte svart fargen på gummi spoilern som er orginalt,så lurer på om det går ann og lakke denne?

- 80 quattro 5e

x 85 Audi Coupe Gt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke dumt ut...prøv som han sier...eller så så jeg en link her på forumet på "audi diverse" om en som har en coupe quattro....en plass i statene man får en høy glassfiber vinge til 2500 kr ellerno sånt ?

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider