Burnout Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 noen som vil ha en ekstra passajer,med i bilen sin til våler 29mai?? Skal seff betale bensin og slikt null problem Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 hadde vel vært kjekt å visst hvor du var ifra osv hvis du først skal spørre om skyss... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Mai 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 hehe ja seff:rolleyes: Fra bergen... Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Hva skjer på våler 29. mai?? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Mai 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 ingeting bare jeg som driter meg totalt ut her..japsetreff på våler 10mai...mente jeg.. Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Hvis det er deg i avarten så skal jeg kjøre til bergen å hente deg ;) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Mai 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 jada det er meg:) Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 ser ut som du har en del hår på ryggen. jeg hadde blitt hjemme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Originally posted by Burnout ingeting bare jeg som driter meg totalt ut her..japsetreff på våler 10mai...mente jeg.. Kanskje du tenkte på streetmeet her i oslo den 29? Tror ikke det er mange som skal kjøre fra bergen bare pga. det :) Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Mai 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 blandet de 2... Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg