Gå til innhold

politiradio

Ranger emnet


Jackass

Anbefalte innlegg

Yaesu VX7-R selges til den som vil ha en slik råtass, er den råeste håndholte amatørradioen !!! modifiserte så de dekker alle frekvenser --7000,-

 

kan selge en VX5-R også !!3500,-

 

-----

datakabler og software til alt har jeg oxo

 

 

kom med seriøse bud

King

Of

StreetRacing

 

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Code-Man

 

Jepp, en sånn skal jeg ha, så snart jeg har råd.. Må vel kjøpe med uts for å programere den å..

 

Eneste grunnen til at jeg ikke har kjøpt meg radio enda er at jeg har ikke funnet noen som kan lagre kannaler med tekst.. Å det er viktig.. (Drygt å ha lagret 10 kannaler når du ikke husker om den ene kannalen er taxi eller purk) Å at den kan sende er et stort + Så jeg kan bruke den til fly og jaktradio..

 

IC T3H støtter å lagre med tekst.. dersom du programmerer gjennom PC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Foreksempel Maycom AR-108 som er den vanligste er definitivt bare søppel ihvertfall.

Hvorfor det? Er imponert over den lille dingsen jeg! Det er klart at du får ikke samme radio til 800,- som til 2500,-, men for å lytte duger den bra!

Du finner forresten en test av den på http://www.scannernytt.net

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mondeo

Hvorfor det? Er imponert over den lille dingsen jeg! Det er klart at du får ikke samme radio til 800,- som til 2500,-, men for å lytte duger den bra!

Du finner forresten en test av den på http://www.scannernytt.net

 

det er egentlig en knall god radio, veldig bra spec på mottak

 

skal du ha noe billig og enveis så kjøp den.

King

Of

StreetRacing

 

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 4 years later...

lurte på om neoen har noe erfaring med den radioen som de selger på foreksempel clas ohlson?. har erlig talt ikke greie på slike radioer og slikt. men, ossen kan disse programeres og hvor finner jeg vilken frekvens politiet/ambulanse/brannvesen sankker på her i telemark-skiens ommrådet?

håper noen kunne gi meg noen svar på dette så jeg kunne bli en tanke klokere innen dette :D

takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår