VilleW Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 jeg leste om en bil hvor 90% av karoseriet var støpt i karbon; han sparte en rundt 150-200 kg tror jeg... Det var en stor japse på type 1.1 tonn, men alikavel... Panseret er et veldig fint sted og starte mener jeg da :) Karbonpanser til golf 2 får du for type 2-3k... Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 såpass slanka ja, jeg tror jeg tar sikte på å slanke kjerra 80-100kg. men alt skal støpes selv, med tid :D -Marius Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 jeg leste om en bil hvor 90% av karoseriet var støpt i karbon; han sparte en rundt 150-200 kg tror jeg... Det var en stor japse på type 1.1 tonn, men alikavel... Panseret er et veldig fint sted og starte mener jeg da :) Karbonpanser til golf 2 får du for type 2-3k... kor kan man få karbonpanser til 2-3000?? billigaste eg har funne er 5-6000kr Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 minnes jeg så et sted hvor de hadde det... men en ting jeg kan legge til er at de ikke er helstøpt; de hadde ramme av noe armert glassfiber av noe slag... men alt dette er lettere enn stål :) helstøpte må du nok opp i 5-6k for Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 noen tanker på et stab-stag's effekt? verdt penga? trenger GTi'n noe oppstiving? ser et til 800, er det verdt pengene? Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 jeg har ikke ett, men det skal visstnok være MERKBAR effekt... skader ikke og ha :) Pynter opp gjør det også Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 er det like stor hjelp i hjemme laga stabstag? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 godt spørsmål..skulle vel tro det kunne være mulig å lage noe lignende? Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 ...det er billigere å gå ned 10-15kg i vekt... og da mener jeg ikke bilen men sjåføren Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 nedi! du har vunnet premien for: dagens mest unødvendig kommentar! gratulerer! Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 dette høres sikkert utrolig teit ut, men hvis du vil ha forslag til hvordan man kan spare vekt, kan du alltids kikke på Weight på NFSU 2 ;P Der har de mange finurlige måter... Bare et forslag; vet ikke om noe i det spillet faktisk er sant, men er verdt en titt, er det ikke? :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 viss du skal lette bilen med 50-100kg. kan du gjere følgende. fjerne asfaltplater og isolasjon i gulvet. ca 4kg fjerne baksete + feste til baksete nye og lette bøtteseter. ha eit enkelt anlegg fjerne understellsmasse nye vinduer i lexan/plexiglass (dyrt) fjeren interiør tepper. fjerne alt av ekstra utstyr kan du støype med karbon eller skal du bare prøve på det?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 magnesium felger :O Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 jettamaster, jeg kan ikke å støpe carbon. enda. jeg skal begynne i det små med støping i glassfiber, og om jeg har forstått ting riktig, går det stortsett ut på det samme. om jeg tar feil, har jeg masse tid til å lese stoff rundt carbonstøping. takker for tips på hva som kan gjøres med kjerra, mye av det har jeg tengt til å gjøre og. ikke fjerning av massa under derimot ikke tengt til. skal rustbeskytte bilen så godt jeg kan. skulle en liten tur på biltema i går, endte opp med 2600 verdt i varer :D har i allefall det som trengs til å mekke på golfen nu. skal lage PC kabinett av glassfiber for å bli litt tørr bak øra nå intil jeg henter bilen. Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 kunne alikevel tenke meg og sett bilder av bilen jeg.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg