demogorgon Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Kan vel trygt si det ikke er mye blest rundt tråden, men synes det er morro å oppdatere den like fult. men bilder sier mer en tusen ord, så tenkte jeg skulle spare meg selv for litt skriving ^^ Moro besøk i går. 1.3liter, 1.3bar. 875kg ^^ Snart ferdig med malinga nå. rustbullet som fyller over rust og steinsprut. Begynt så vidt på stereointallasjonen. dålig bilde, men senkefjørene, Spillern, en pioneer, og 12" subber, peerless XLS for innebruk, låter meget pent. Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 fått gjort en del på karosseri ser jeg. bra greier. får nesten ta meg en tur en dag og ta det i nærmere øyesyn. men, stereomonteringa di. ville ikke plassert noe element der i døra. problemet er at elementet spiller rett i sida på stolen og lyden blir ikke bra forplanta videre. hadde den løsningen for mange år siden og ikke å anbefalle. ;) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 det er bare å komme det rolf :) jeg har fortsatt til gode å oppleve rolfsburgen på sommerføre. :D jeg har ikke tenkt på hvordan det blir med setet i veien for elelemtet, det skal jeg saktens tenke litt på, men en tanke som slo meg er å tilte elelemtet litt oppover. en enkel nok sak med glassfiber og mdf rester :) var uansett ikke mer en en test dette. det som er fint med projektbil :) å ha muligheten nettop til å teste en ting eller to, forandre det om det ikke skulle funke. Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Vel, da har arbeidslysten vært og trengt seg på atter en gang. og igjen skal jeg spare meg for litt skriving :) Hammerright er ikke Rustbullet, men når selgerduden er så treg må jeg klare meg med det jeg har for hånden. det var siste ruta om ikke annet. Etter et blodig svare strev kom endelig den rustfrie takluka på plass, det gjore godt :) de store rustrosene på den forige luka ødela forbausende mye for preget. Å se! det begynner så smått å ligne en golf igjen! Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 jeg forbauser meg selv om dagen, det har skjedd mer de siste 2 ukene en siden jeg kjøpte bilen til sammen tror jeg. Fangern er reparert og metalramma bak eller hva faen er rustbehandlet :) måtte frem med plastlimet, limpistolen og gassbrennern, nå får vi se om det holder ^^ Metal saken under lyktene hadde levd et hardt liv med mye steinsprut, så den fikk litt kjærlighet. har ikke bilde av den lakkert tho. Jeg vil si meg fornøyd med forskjermene nå :) sånn intil helakkeringen kommer. Jeg og Biltema polermaskinen skal nok bli gode, gode venner :D en test, med jalla voks, dålig tid, og ingen kunnskap. nydelig! Vidre har jeg begynt å slipe ned panseret igjen, etter rustbulleten, og bakluka fortsetter å få kos >_< det er mye arbeid igjen på den luka. så litt nøyere pån i dag og fant ut at det var små bobler i lakken på den visse steder, den har vært relakkert før. derfor den er såpass rustfri tenker jeg. igjen har jeg vært heldig å fått noen kroner til lakk, så nå blir panzer og bakluke utelukkende avhengig av min arbeidsinsats, hehe. Når skjermer og neseparti er på plass kjøres bilen ned til en kompis for å løftes litt i været og da skal de nye senkefjørene på. kommer også til å gi den litt kos under, sørge for at den ikke blir spist opp undenifra :) så må dere gjerne kommentere, kritisere eller prate om været i denne tråden, det er kjedelig ikke å få tlbakemeldinger. er deg da rolf <3 >_< Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 heh, golfen har sannelig fått en annen rute en den jeg satte ut for å kjøre til og begynne med, men slik er det vel. bremser rundt om har kommer på plass. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=010&item=200034982573&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT&rd=1 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PBR-Ultimate-Ceramic-Brake-Pad-Set-VW-GTI-Golf-MK2-8V_W0QQitemZ320036453038QQihZ011QQcategoryZ33567QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem det er da enda et lite steg framåt. eh, btw, om noen vil donere meg noen borbet BS 16x9 bare rop >_< deiligste felgene en golf kan få. Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 blir nice, dette her. selger forøvrig en gl/gti 8v i deler etter helga hvis ingen slår til og vil ha den hel, rop ut om det er noe :P har felger, men ikke borbet... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 golfen står under tak, snart nedslipt og ferdigsparklet selv om det alltid dukker opp noe nytt. skal ut i sola i dag eller morra for litt pungtblåsing av rust i karossen, men det er ikke overdrevent mye i det heletatt. funnet et problematisk område med en gammel bulk bak bakskjermen som må få litt kjærlighet. ting tar tid men nå er det på tide med en instats igjen. får få opp noen bilder så snart det lar seg gjøre. har også bestilt ny grill og klare lykter\"500 metringer", tror det blir bra. Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Hehe. må dra deg opp i værste litt oftere da :p og du må nok dytte vekk en audi før du får din egen ut. hehe. spørs nok om dere ikke skulle bytta plass. Men begynner å komme seg. nok å fikse på begge vi to. ;) sees på værste. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 jqa vist, sol, sand og trykkluft hører sammen i disse sommertider, men først var det vel slavearbeid og RYDDING etter det jeg hører? poo. 8) Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Da gutten ikke er så flink til å oppdatere selv så får jeg slenge ut et par bilder. for 3 uker siden og i dag. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 rust rust rust, dukker faen meg opp overalt. sa noen sjarm? bah Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg