Gå til innhold

Toppaktning G60

Ranger emnet

banybakke

Anbefalte innlegg

Jeg har gassa litt med G60`n min igjen. Da må det jo alltid skje ett eller annet. Det begynte å ryke no j av den samtidig som det lukter brent olie og frostveske på avveie. Det damper hvit damp opp når jeg skrur av oliepåfyllings lokket. Regner med at det er gåen toppaktning. Jeg har en toppaktning til gti liggende å lurer derfor på: Er det samme toppaktning på 1,8 GTI som på G60 ??? Tror jeg har reparert for minst 30 000 på den drittbilen siste året. Bremser, Gear, G lader, Drivaksler, Dynamo, Batteri. Jeg er glad dama har en Nissan sånn at hu kan komme å taue meg hjem hver gang det blir stopp langs veien. Hu er nok ikke like glad for mitt valg av bil. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delenr kan du sjekke her http://etka.auto2.ru/

kongeside. men finnes det ikkje på engelsk / norsk?? er ikkje så god i russisk :boxing

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk for hjelpa kara! Håper det er bare at toppaktningen er gått. Alt tyder på det bortsett fra at det spruter ut olie fra olie påfyllingslokket. Det er olie i vannet på bilen å det finnes ikke komp på cylinder nr 1. Det slo ikke ut på komp målern ihvertfall. Det er jo en olie kanal ved cylinder nr 1. Jeg har ikke tatt av toppen enda, men det jeg frykter mest er ett hull i stempelet på cyl 1. Da går hele bilen i nærmeste container

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kongeside. men finnes det ikkje på engelsk / norsk?? er ikkje så god i russisk :boxing

Så og si alt som har med delene å gjøre står på engelsk da, ellers er det bare å tippe så finner du frem

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på toppen av den "akte" siden.. så står det "switch to english"... funker fett

enda betre:):) kan du trylle fram på norsk og?? :lol

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider