Gå til innhold

Mazda 929 styling

Ranger emnet


vidarj

Anbefalte innlegg

Hei. Skal nå kjøpe meg en meget pen og hvit Mazada 929, og lurte på om det er noen sider som har styling til Mazda 929?

 

Felger er jo must, det kommer så fort jeg kjøper bilen, men hvor store felger passer på Mazda 929 uten modifiseringer? (kan gjerne få alle mål)

 

Og tilslutt: Er revehale og laksetrapp harry nok for 929 :p

 

takker for all hjelp ;)

Volvo 240 stæsjvægon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig styling??

 

Da snakker vi sotefilm! Funker utmerket! Hvis du får til, ta den mørkeste sortfargen på alle de bakre rutene, og en litt lysere grå på de to dørene foran. Fett.

 

Senkeklemmer fra biltema?? 140 kr for senking rundt om kan ikke sies å være dyrt. Husk at det skal være billig styling.. Jeg satt på noen slike og fjærene ble skikkelig stive. Føles helt greit å drifte med. Man får tross alt ikke så mye for 140 kr.

 

Felger - 16"x7,5" med lavprofil har jeg testa på bilen min - så mest digg ut.

Det er sunt bondevett å ligge bredt

-Felleskaupet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Den blå så bare helt latterlig ut... Den hvite derimot var stilig.

 

Hehe, den stilen der er litt sær kan jeg røpe... mest mulig negativ camber og helt ubrukelig lav, men dette er ikke blant de rareste\sprøeste babyhmm?

 

tilbake til topic: Hvit japse er jo ypperlig, svarte detaljer og svart panser er kjempepent, sammen med masse senk\coilovers og deilige små 80talls jdm felger med mye kant(det får du på ebay.com) så har du en sinnsykt feet bil, i mine øyne i så fall...

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår