Einar V Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 heisann! jeg har bare en linjeutgang på cd spilleren min, og har to forsterkere. finnes det adaptere for dette? er heller ikke sikker på om det er ekstra linjeutganger på forsterkerne. (får den andre forsterkeren min nå i januar) jeg har NESTEN like liten peiling på bilstereo, som mora mi har på bil. Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Det du trenger er 2 slike Y-ledd Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Det kan jo hende at en av forsterkerne dine har line out også, da slipper du Y-ledd og greier deg med en ca en meter signalkabel. Si litt om hva du har så kan det jo komme etpar andre tips på kjøpet vettu ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Det du trenger er 2 slike Y-ledd takk skal du ha! odd helge, jeg har en uscarvor forsterker på fronthøyttalerne nå, og får en dynabel bf2502. vet ikke om det er line out på den, men tror ikke det, ut ifra bildene jeg har sett av den.. Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Men det tror jeg. Har hatt en slik før... :) Men husker ikke helt, altså. Du kunne jo kjøpt et aktivt delefilter? Disse fås med opptil tre utganger, og du får mye bedre justeringsmuligheter. Koster litt, men ikke all verden. Et hint kan være noe som begynner på "e" og slutter på "Bay". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 ebay er en fin ting ja ;) trenger vel ikke to strømkabler om jeg skal ha to forsterkere? finnes vel splittere eller noe sånnt? Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Du kan også skaffe deg en løs fader, så du kan regulere balansen mellom forsterkerne. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 kult, hvor skaffer jeg det? Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Ehh... *host*... vel... :D Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 hehe, gi meg link da vel ;) om du har nettside.. pris? betaler ikke svimlende summer, da kjøper jeg heller et par y ledd ;) *edit* fant sida di ;) Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Er ikke en av sponsorene av dette forumet ennå, så jeg kan ikke gi deg noen link. Men søk på "fader" når du først har funnet meg, så dukker den opp. :) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 sånn, da var den bestillt.. var skrekkelig billig Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Ja, beklager det... :D ...vi kommer nok heller ikke til å holde noe salg noen gang, så hos oss er det dessverre nokså stabile og lave priser. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Transmedia kan du ikke bare gjøre som enkelte andre her inne og få kompisene dine til å reklamere for deg....funker jo tydeligvis godt det da;) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Jeg kan gjerne være kompis med Transmedia, jeg :kiss Opplever bare ypperlig service fra den kanten, som med de fleste andre leverandørene her på forumet. Dere er i grunn en gjev gjeng :kiss Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg