stianE30cab Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Har vurdert kjøp av JVC KD-AVX1. Hva mener dere om spilleren? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307833&cks=PRL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Hørt mye bra om den og har bare gode erfaringer med JVC spillere. Skal kjøpe denne spilleren selv :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 @Hifonic Vurderer den kraftig selv, sia den har alt jeg er ute etter, men vet du om det går ann å bytte belysningen på den fra blå til rød? Si ada passer den bedre te bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Tror nok det bare er blå belysning på spilleren.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Har'n AUX-in? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Kompis av meg har denne.. helt rå spiller! skulle ha denne selv ,men fant ut at jeg fikk BARE råd til den (trengte forsterker, høyttalere) så det ble Pioneer p80mp, kenwood 2 kanaler & RF punch 6,5" :) men den spillern anbefales!! men se åsså i utlandet.. får den i usa for langt under halvaprten! får ikke rds radio da, må være d eneste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Kompis av meg har denne.. helt rå spiller! skulle ha denne selv ,men fant ut at jeg fikk BARE råd til den (trengte forsterker, høyttalere) så det ble Pioneer p80mp, kenwood 2 kanaler & RF punch 6,5" :) men den spillern anbefales!! men se åsså i utlandet.. får den i usa for langt under halvaprten! får ikke rds radio da, må være d eneste. Er nok ikke bare RDS-radio som mangler, men også muligheten for å ta inn stasjoner som sender med partall-frekvenser. Nærmest ubrukelig i Norge med andre ord. Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Har'n AUX-in? Ja.men se åsså i utlandet.. får den i usa for langt under halvaprten! Så du greier å ta inn denne fra USA for under kr. 2500,- inkl. frakt og moms?? Da får du legge ut en link dit. ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Er nok ikke bare RDS-radio som mangler, men også muligheten for å ta inn stasjoner som sender med partall-frekvenser. Nærmest ubrukelig i Norge med andre ord. Mvh Tony nja.. har d samme på min pioneer spiller.. kjøpte alt fra usa. hører aldri på radio uansett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Hva ville dere ha valgt av disse 2 spillerene: JVC KD-AVX1 DVD (som tråden omhandler) og SONY MEX-R1 http://www.bilradiospesialisten.no/...jer.php?id=1412 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307833&cks=PRL Begge har Giga MP3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 JVC.. uten tvil.. har noe som jeg likte.. forskjellige "angles" den kan stå i .. kommer ut så bøyer den seg slik at den ligger flat.. 5-6 forskjellige vinkler den kan stå i.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Sony cd-spillere er generelt ikke mye å skryte av lydmessig. Gå for JVC ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg