Mr.TransAm Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 har en 305 i trans amen nå! har kjørt med den i 2 år og den funker fint. den er ikke org siden den ikke har crossfire injection. sitter en carter på toppen. jeg har ikke dokumentasjon på hvor langt den har gått eller hvor mange overhalinger det er foretatt. kort og greit: jeg vet ingenting om motoren. hvor mye kan jeg regne med å få for den? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianmh Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 kanskje 2-300 dollar;) da får du sikkert solgt den. Siter smil til verden, og verden gir deg en på tryne og lurer på hva FAEN du smiler av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Dollar??? Sist jeg handlet i Norge var Norske kroner myntsorten. Hva har hent? Er vi ikke med i EØS lenger.......???? Jeg er forvirret og målløs. Hva med mine norske mynter og sedler er de verdiløse nå???? :-) Jeg solgte en 305 motor (longblock) i deler før 2000 ( Norske kroner) for et par år siden. Vet ikke om det var billig eller dyrt. Det tokk mange uker før jeg fikk solgt den. Den var i meget gott stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Solgte en komplett 305 for 3lapper tidligere i år. Noe mer er det ikke verdt. Maks 5 lapper, alt avhenger da av forgasser, innsug etc Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg