Zagato Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Hvordan blir det med støykrava på Våler og Rudskogen. Under ID 2004/5 var det orginale Ducatier, samt fleire moderfiserte biler som var EU-godkjente som oversteig støygrensene og ikkje kunne kjøre, Det er for dumt. Banen som er i beddinga i Sokndal ligger i et gruveområde, og der er det ingen naboer eller andre å ta hensyn til støymessig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 PS: Rudskogen fikk forresten flertall .. rudskogen vant Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 det fikk flertall i idretts styre men det må forsatt gjennom hos Kultur- og Kirkedepartementet Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 ja .. og der er Trond Giske boss .. og han har sagt at han ønsker rudskogen .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer17 Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Tja, ikke alle som har helekopter vel. Det er vel 2 timer fra oslo til Våler og 1 tme og 25 min fra Oslo til Rudskogen, mens Eggemoen ligger 30 min unna sandvika...Men, det blir nok Rudskogen som får det. Det som er mest irriterende er saksbehandlingafra Kulturdepartementet og idrettstyret. Føst kommer de med en innstilling, så må man komme med en til?...Hadde vært mindre opptøyer hvis Rudskogen hadde fått midlene litt ryddigere....Bane på Eggemoen skal bli over 4 km, og det blir dragstripe, crossbane osv så det er sagt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Viss det kun skal en bane, og den skal på østlandet hadde eg håpa på Eggemoen, for da hadde det ikkje vært meir enn 7-8 timer hver vei. Men med en bane i Sokndal (45 min) så blir det beste å oppgradere den minste banen på østlandet som er Rudskogen. Men er det noen som vett om det blir litt meir fornuftige støykrav etter utbygginga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Tja, ikke alle som har helekopter vel. Det er vel 2 timer fra oslo til Våler og 1 tme og 25 min fra Oslo til Rudskogen, mens Eggemoen ligger 30 min unna sandvika...Men, det blir nok Rudskogen som får det. Det som er mest irriterende er saksbehandlingafra Kulturdepartementet og idrettstyret. Føst kommer de med en innstilling, så må man komme med en til?...Hadde vært mindre opptøyer hvis Rudskogen hadde fått midlene litt ryddigere....Bane på Eggemoen skal bli over 4 km, og det blir dragstripe, crossbane osv så det er sagt... La oss si 1 time og ca 30-45 min til våler og ca 45 min - 60 min til rudskogen. Fra oslo da vell og merke. Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer17 Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Jan Tore: 45 min til Rudskogen?, er du en av de Getaway in Oslo folka du eller?. Brukte tider fra normaltrafikk jeg, men, la gå, det går vel an å kjøre fortere,men 45 min, tror ikke det er vanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg