Awex Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Dette skulle nissan gjort från børjan :) Les mere her! Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 "Even Top Secret in Japan said congratulations on the project" Tror jeg sier gratulerer jeg og. Bare herfra :D Den gikk jo rimelig glatt nedi motorrommet, den søte motoren...Tror jeg må legge den tråden i favorittene mine, sånn at jeg ser hvordan den blir når den er ferdig :) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 åååld news duuuude! :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Mai 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Originally posted by Schlasken åååld news duuuude! :D Du er en Nissan-nerd, du teller ikke med blandt oss vanlige mennesker! Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg