TMB Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Tenkte jeg skulle sjekke om det var noe interresse noe deler. Trenger litt penger til et prosjekt, så selger unna litt trim deler. 2stk Dobble 40mm Webere. Gasserne er komplette, og har sitti på 2,0l. (innsugene medfølger ikke) (evt byttes i 45, 48mm + mellomlegg) 2000kr evt bud. 1stk 45mm solex gasser. bud 1stk innsug til Opel CIH 1,9l 2,0l. (til 40mm, men lar seg nok freses til 45mm) bud 1stk Kent Kam OP234 (mild trimkam til Opel CIH) 1000kr. følger m. stivere ventilfjører. Diverse Opel motorer. Trenger du motordeler, så har jeg delemotorer. 2,0l.. 2,2l ol Send meg PM om det er noe deler du er interresert i eller noe du lurer på... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 er det DCOE gassere du har der??? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 er det DCOE gassere du har der??? jepp. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 PM sendt! Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg