gormie Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Hei dere ! Jeg fikk den store muligheten til¨å ta noen bilder av Super 7 til Nexus her på forumet! Håper dere liker bildene :) Resten av bildene her -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 I High Octan 2 er det en 7 med 13b wankel motor med bridge port i! Den kjører jo fra alt og alle bortsett fra en Ruf 993 med 780hk ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Originally posted by gormie Hei dere ! Jeg fikk den store muligheten til¨å ta noen bilder av Super 7 til Nexus her på forumet! Håper dere liker bildene :) -- gormie Er det en series 3? En kompis har en series 4, men den har blitt bygget om til alukarosseri og sykkelskjermer i vinter. nå 450 kg og 140hk.. vet om et serie 4 karosseri til salgs.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Mai 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Originally posted by 964C2 Er det en series 3? En kompis har en series 4, men den har blitt bygget om til alukarosseri og sykkelskjermer i vinter. nå 450 kg og 140hk.. vet om et serie 4 karosseri til salgs.. Jeg tror du skal snakke direkte med Nexus om dette ! Han veit sikkert noe om dette :D --gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LotusElise Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 Det er en series 4... Du ser det på karrosseriet. Det er mere "firkantet" enn series 1-3... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 husket ikke helt hvordan bilen til han kompisen min så ut tidligere.. Fant et bilde av den her om dagen og den er identisk med nexus's sin, så da er det en series 4 Tror han har karosseriet til salgs ennå.. og han vil helst få det bort fra hagen sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Det er/var da en rød serie 4 til salgs i Oslo høsten ehh.. '02? Med de laaange skjermene og masse 4kant-glassfiber... Og en slekk 1700kent super crossflow ell.no på 135hk Mulig den er solgt nå ;-) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Westfield med v8'er som er tingen.. hehe... eller... uansett så er det gromt spør dere meg.. Britene kan det med biler som skaper høy kjøregledefaktor. :D Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg