Hysteria Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Er egentlig ganske ny på photoshopping av bil. Men prøver jo:) Har ikkje gjort så aldeles mye på denne, men håper det kommer seg snart. Ta dere gjerne tid til å titte etter feil. Kom gjerne med forslag til forbedringer:) Mvh. Hysteria Orginal: (Trykk på bildet for større oppløsning) WIP: (Trykk på bildet for større oppløsning) Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 syns detta var en fin mod jeg:thumbser ingen åpenbare feil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Fint dette Hysteria! Veldig fin senk og veldig pene felger. :) OT: Er du [ Hysteria ] @ CG? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Takktakk. Nomix: Er nok det ja. :) Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Hyggelig med "kjentfolk" på forumet da ;) /OT Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Wow! Off.. jeg vil bli som deg! Utrolig fin og gjennomført mod! Eneste jeg stussa litt på var det blåskjæret i karbonen på panseret:S OT= Hva er CG? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderss Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 dritfet mod!:D Hehe har sett deg på CG jeg og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Det der kan du, var en veldig bra modd! :thumb Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Takker for kommentarene:) Eneste jeg stussa litt på var det blåskjæret i karbonen på panseret:SOT= Hva er CG? Dette skyldes at eg har plassert karbonpanseret som "overlay" layer som gjer at man får alle formene på panseret. Lyseste punkt på panseret ble da til blått, har prøvd å lage det litt mørkere men blir litt for mørkt (In my opinion). Catch Gamer er en norsk spillportal, tørr å påstå norges største spillportal?. Men iallefall er det en norsk spillportal :) Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderss Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 CG er norges beste spillportal! DERMED BASTA:P Det med blåskjæret kan du fikse ved å gjøre panseret til svart/hvitt før du legger på carbonen:D (ctrl+u eller ctrl+shift+u tror jeg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 CG er norges beste spillportal! DERMED BASTA:PDet med blåskjæret kan du fikse ved å gjøre panseret til svart/hvitt før du legger på carbonen:D (ctrl+u eller ctrl+shift+u tror jeg) Ctrl+shift+u. Har du prøvd å fikse litt på curves (ctrl+m) og fjerna litt på blue? :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Hadde faktisk ikkje tenkt over å ha panseret under i svart\kvitt, men det funka iallefall. *UPDATE* (Trykk på for større oppløsning.) Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Nice nå Hysteria :) Bruker du donorpanser for karbon? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Nice nå Hysteria :) Bruker du donorpanser for karbon? Nopp. Lager selv mønsteret. Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Nopp. Lager selv mønsteret. wow! Har du lyst til å fortelle hvordan d gjør det? :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg