Gjest //TCCW Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 @ WaageligHar du Varenummeret du bestilte dette på. Høres ut som det er akkurat det samme jeg skal bestille. Har sendt mail til Awesome også da. Men med riktig varenummer, så trenger jeg ikke vente på svar. Blir endel kjøring på Reve til våren. Sleng deg på der, så jeg ikke er alene mot Impreza,M3,Cossie osv. Stiller litt i vår egen klasse med disse bilene! yodude hehe, når min golf er ferdig, skal den bare tas ut til finbruk :> søndagskjøring aneglsmili Angående hatchbackklisteret, så har de ikke delenr. på denne. Du må bare spesifisere det pr. mail at du skal ha. De har et skjema du fyller ut, så svarer de ganske fort. Greie folk. Ellers ligger jo badges ute med nr. Skal du lakke din på ny? Kjenner du noen flinke lakkerere? Billige ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyL Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 "hehe, når min golf er ferdig, skal den bare tas ut til finbruk :> søndagskjøring" Passe bra det, Stort sett på søndager det e kjøring! happyhappy Og bane e fint bruk det! :bump Hehe! Hadde nok og tatt det litt med ro hvis bilen va verdt det! Siter “It's better to die standing than living on your knees” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg