Gå til innhold

FSR D1 Drift Grandprix

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette var nydelig!, ser ut som at du har brukt mye tid på dette her! imponerende detaljer og handling på bilene.

 

Bilene er veldig forskjellig. Skylinen tror jeg at jeg må vente med til jeg har fått øvd meg litt med de andre bilene.

Maeda AE86en var digg å kjøre, akkurat passe sprek så man får øvd seg litt på å sparke klutsj. sitti en god stund her nå :)

 

Man har litt mere følelse av power i Racer enn LFS syns jeg. Begge spillene er bra egentlig, lydene var bedre i Racer. Ble litt hekta på racer akkurat nå :)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare si at dn fyrnsom kom på dettan spelle å me drifting va en genial kar.. bynne å få has på skyline å d e dyrisk arti.. håper dokker som lage nye bila lægg dæm ut hær jah!?

 

GENIALT spell, GENIALT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ganske fett!! :) litt trøbbel med å sette opp rattet bare... som vanlig med Racer. prøvde å endre sensitivity og alle control innstillinger ble feil og ville ikke fikses igjen. måtte legge inn på nytt og slite litt før det funka.. veit ikke om jeg TØR begynne å tune styringa, i frykt for at det klikker og jeg ikke får spilt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som ikke kjenner til Racer fra før, så er det nok litt frustrerende i begynnelsen. Det tar unektelig litt tid å få alt til å fungere. Ikke minst oppsettet av ratt da dette må gjøres manuelt. Men for å si det enkelt. Dersom bilene er helt håpløse å kjøre, så er det nok rattet som er satt opp galt. Det oppsettet som følger med modden er for DFP med kun 180 grader. 900 graders modusen er håpløs når man skal drifte :p

 

Og for dere som ikke får det til å fungere i det hele tatt så er det som nevnt tidligere mest sannsynlig pga. skjermkortet. Dere må da inn i racer.ini og endre "near_fullscreen=0" til "near_fullscreen=1" så skal det fungere!

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må jeg ha vært heldig.. mitt ratt passa perfekt med en gang:D

meget førnøyd..men jeg lurte på om d går ann å få trimmet bilen litt ytterligere.. for du har d som heter !pacejka! som er ett program av ett slag men fatter meg ikke på d... går d ant å trimme inne hær og hva bruker man d programmet til? vil ha litt mer hk i skyline får i siste sving(langsvingen) på førstebanen vil jeg ha litt mer å gi på 4 å 5! er dette muli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må jeg ha vært heldig.. mitt ratt passa perfekt med en gang:D

meget førnøyd..men jeg lurte på om d går ann å få trimmet bilen litt ytterligere.. for du har d som heter !pacejka! som er ett program av ett slag men fatter meg ikke på d... går d ant å trimme inne hær og hva bruker man d programmet til? vil ha litt mer hk i skyline får i siste sving(langsvingen) på førstebanen vil jeg ha litt mer å gi på 4 å 5! er dette muli?

 

Ja, men pacejka.exe har ikke noe med dette å gjøre. Dog er det ganske enkelt. Gå inn i mappen til den bilen du vil endre på og åpne filen car.ini. I denne finner du en linje som heter "max_torque=1.25". Ved å øke denne verdien øker du også effekten. På Skylinen så betyr 1.25 at den har 1.25 ganger den effekten som er oppgitt i torque.crv, filen som inneholder momentkurven. Så det blir litt urealistisk å bare endre max_torque, ettersom du ikke gjør noe med karakteristikken på motoren. Endrer du f.eks. til 2 så har du ca. 1000nm, og en usannsynlig flat kurve... Men det er jo litt gøy da ;)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår