beemern Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 noen som trenger en 1.5 diesel.. ?? skal da få min nye motor om 3 uker ca, og da regner jeg med at jeg skal selge den motoren jeg har i.. var og kjøpte meg golf 3 dæsjbord i dag også.. så da venter jeg bare på svar fra et verkstedlokale, så er det bare begynne og skru.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 si ifra hvordan det blir med 1.6TD. er på utkikk etter det samme for å få montert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 shitten min har stoppa:( men men.. jeg har funnet meg felger som jeg skal bestille.. men er det noen her som har prøvd 9*13.. tenkte på da med 185 50 13 profil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 jeg har dyr til salgs.. selges billig.. dieseldyr... var nede med tanken i dag, og der fant jeg masse små søte dyr.. bilen har gått utolig dårlig i det siste og har stoppet for meg i hytt og pine.. noen som har et tips på hvordan man kan kille dieseldyr.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 jeg har dyr til salgs.. selges billig.. dieseldyr... var nede med tanken i dag, og der fant jeg masse små søte dyr.. bilen har gått utolig dårlig i det siste og har stoppet for meg i hytt og pine.. noen som har et tips på hvordan man kan kille dieseldyr.? Så vidt jeg veit så må man flushe hele systemet for å bli kvitt dyra. De legger seg jo i filter og i bunnen av tanken, mulig det finnes noe magisk stoff du kan ha på tanken.... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 nå er denne bilen til salgs, vist det er noen som har lyst på.. gti stoler, "orange aleycat felger 7*13, under tvil".. , nye vinterdekk i fjor.. sotede fremlykter, sotede blinklys fremme.. Full tank.. men desverre så er denne motoren ødlagt.. har en overhalt ny topp liggnes, som kanskje kan fåes med.. er lit rust her og der, men er lite på karooseriet, men er noen flekker på taket.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 solgt til herren i gult:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Jaja, det var vel et kort men lykkelig eierskap? Yellowfever, er SRT-10'en din eller?? Er ihvertfall grom den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 SRT-10'en er hans ja.. den er veldig grom.. hehe.. :D orker ikke og bytte motor i den nå på vinteren. så da blir den bare solgt som delebil;) like så greit det;) kanskje noen av delene kan leve et vidre lykklig liv.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 noen som har lyst på 7*13 felger med bra vinterdekk.. ? gi bud.. . eller deler til golf 1? har også gti stoler liggnes.. har en hel bil som blir solgt i deler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 hehe, du har vel ikke noen deler til kupevifta vel, forkoblingsmotstand og slikt? greit å ha litt ekstra deler når jeg skal fikse den :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 ring, meg på 48066768 da. så kan vi sikkert få til en deal..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 jaja, da ble det en ny motor på meg i dag i steden da:D 1,6 Værsting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 skulle montere motoren i dag;) men så skulle vi bare prøve og tørne motoren, så gikk den ikke helt rundt, stopper i en ventil eller noe.. så da kan hele lille golfen bli spiker.. så vist det er noen som tenger deler, er siste frist i morgen egentlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 fått tak i motor.? Jeg har fått tak i samme seter som du har, med bakseter, dører, gti skjermbreddere, dtm leppe, vinduer, lister, fangere, bakluke+++ for 500kr;) kan sikkert ordne motor til deg også. kan få den for 500 kr hvis du trenger. den går hvertfall :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg