bakerod Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Jeg var så heldig at vannpumpa mi gikk til h***** på en 316 e36 her rett før jul, igrunn veldig typisk... har fått vannpumpa, men den eksisterende vil f*** ikke av, noen som har vært borti noe lignende? tips mottas gjerne med stor takknemlighet Siter Lykkelig eier av en M316 Compact.. Front wheel drive is the work of SATAN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Skruene på pumpa sitter fast? Du vet at det er to høl der det ikke står skrue igjennom som du skal tre inn en skrue å "dytte" pumpa utover med det? Du har M40 motor regner jeg med ..:? Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakerod Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 å erre det? tøft, ikke noe rart jeg bannet og bar meg da.. ønsker gjerne en nærmere forklaring.. Siter Lykkelig eier av en M316 Compact.. Front wheel drive is the work of SATAN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg