Gå til innhold

Vis bilder av din RC-bil

Ranger emnet


Maxi1332

Anbefalte innlegg

Hermanzini: hvor har du fått tak i de modellene der? *sikle*

Har prøvd å få tak i fiat abarth modellene i flere år, og fikk til slutt tak i noen eksemplarer på e-bay.

Ser stadig vekk noen der enda men de er som regel ferdigbygget,hender også at det er noen nye i esken.

Lanciaen fant jeg på modellhobby i oslo. Jeg kjørte tilfeldighvis forbi og så den i vinduet, vrei bilen opp på fortauet og handla den umiddelbart.

Den kan også finnes fra tid til annen på e-bay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Har en Kyosho Inferno MP 7,5 Kanai 2 Med OS motor og Futaba elektronikk.

 

http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload/Inferno.jpg

 

http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload/Kanai.jpg

 

Har også noen andere biler, noen fly og et par båter. Men det er helikopter jeg driver aktivt med!

 

http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload/KrMattsson1.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utebilen: Protech Shaft 12

protech-bmw01.jpg

protech-bmw02.jpg

protech-bmw03.jpg

protech-bmw04.jpg

 

Min første bensinbil :) Har ikke fått kjørt så mye med den fordi jeg kjøpte den rett før vinteren, men skal si den gikk bra når jeg først fikk den igang.

 

Innebilen: XMODS - Honda Civic 2000

xmods-civic01.JPG

xmods-civic02.JPG

xmods-civic03.JPG

xmods-civic04.JPG

 

Denne fikk jeg i posten i dag fra USA så kan ikke si noe spes om den ennå. Den ser veldig bra ut og har en veldig søt størrelse :P Skal ut og se om jeg finner noen batterier nå så jeg får testet den.

 

edit: bilde som viser størrelsen litt bedre

xmods-civic05.JPG

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en Protech med #18 motor, 1/10 skala. 4WD. Jævli aks i den ca 40 km/t i toppfart. 3 ccm og 1hk ved sinnsykt turtall... Levert original med tuned pipe. En stikk aksel framme og en bak er knekt så står å støver stakkaren..

 

 

 

 

 

DSC_0011.jpg

 

 

 

DSC_0010.jpg

 

 

DSC_0009.jpg

 

 

DSC_0008.jpg

´94 945: B230FT SOLGT

´95 850 : B5252S- SOLGT

´86 240 : B230A- SOLGT

´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen

´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg har FG jeg å.. En FG monster truck. Har tålt sinsykt mye! Er mye gøyere å kjøre enn de andre små bilene... eg vet, for eg har noen små biler og. 1:8 og 1:10..

De går jammen godt for å være så store..

 

Og er sinsykt fornøyd med at de går på 95 blyfri.. trenger ikke ha gløder å drit.. bare trekke i snoren!

 

Har ikke fått kjørt så mye i det siste desverre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg har FG jeg å.. En FG monster truck. Har tålt sinsykt mye! Er mye gøyere å kjøre enn de andre små bilene... eg vet, for eg har noen små biler og. 1:8 og 1:10..

De går jammen godt for å være så store..

 

Og er sinsykt fornøyd med at de går på 95 blyfri.. trenger ikke ha gløder å drit.. bare trekke i snoren!

 

Har ikke fått kjørt så mye i det siste desverre.....

kjører ikke så mye jeg heller,bare spinner :) skal kjøpe endel option deler,før sommeren kommer,skal kjøpe ståldrev,trimpotte,ny og bedre diff,og noen beskyttelses deksler.

ser bare frem til sommeren nå :titties:

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår