69Charger Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Tøft! Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Nytt skall og driftdekk kommer til våren/sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 her er mine rc biler . en savage ss 4,6 og en tamiya tt-o1d driftebil. Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Jippi, har endelig fått tak i fuelfilter :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Mine biler: Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 http://home.no.net/destroyy/bensinbil/bensinbil1%201024.jpg Min bil (litt renere nå) Men må skryte litt her, av Kyosho butikken i Oslo Hadde no småplukk med bilen min, å makan til service Byttet masse deler på bilen min, kostet lite, og hyggelige var de også. Så de anbefaler jeg virkelig til alle med kyosho biler som trenger en "oppussing" SÅ endelig går bilen igjen (på tide å spinne ut piggdekka jeg har lagd :D ) Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vesp Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Får slenge ut eit par bilder av mine.. Mini monster. Kjekk litel EL bil med ein god del oppgraderinger. Trim motor, kulelager, dempere. ++ Kyosho alpha 3 gp 1:10 nitro ford focus. Denne har blitt kjørt, herja å skrudd på ein del. Stort sett blitt brukt til å drifte med i det siste. Fg scout stadium truck Blei lei av dei små bilane, så kjøpte meg ein større. Kjøpt for to dager siden, så har ikkje fått testa den så mykje, men fornøyd så langt. Lakk kommer. Nokon forslag? Siter Mini Cooper 1,3 i Opel Corsa B 2.0 16V Turbo - SOLGT Da e ikkje storleiken da kjem ann på. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Blå metallic med sorte skjermer? Grattis med nice bil. Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vesp Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Hadde kanskje ikkje vert så dumt det.. Skal å sjekke kor mykje di skal ha på lakkvekrsted for ein lakk jobb. lika greit å få det skikkelig på ein sånn bil. Siter Mini Cooper 1,3 i Opel Corsa B 2.0 16V Turbo - SOLGT Da e ikkje storleiken da kjem ann på. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Hadde kanskje ikkje vert så dumt det..Skal å sjekke kor mykje di skal ha på lakkvekrsted for ein lakk jobb. lika greit å få det skikkelig på ein sånn bil. Hold deg langt unna billakk! Flasser av med en gang. Bruk lakk som er beregnet for lexan du, for den sitter. ;) Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vesp Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Oki, takk for tipset. Veit du om noko plasser du får tak i sånn lakk billig å enkelt? Siter Mini Cooper 1,3 i Opel Corsa B 2.0 16V Turbo - SOLGT Da e ikkje storleiken da kjem ann på. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Oki, takk for tipset. Veit du om noko plasser du får tak i sånn lakk billig å enkelt? http://www.nortrading.no http://www.elefun.net http://www.micromonsters.no Du skal benytte lakk med betegnelsen PS, den er til lexan. Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vesp Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Greit takker igjen.. Siter Mini Cooper 1,3 i Opel Corsa B 2.0 16V Turbo - SOLGT Da e ikkje storleiken da kjem ann på. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vesp Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Då va lakken bestilt.. etter ein del tenking så blei det Lamé Flake (sort) måtte bestemme meg fort, for trengte eit par andre deler og, etter eit mer eller mindre misslykka hopp. Landa oppned på assfalt.. Siter Mini Cooper 1,3 i Opel Corsa B 2.0 16V Turbo - SOLGT Da e ikkje storleiken da kjem ann på. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vesp Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 No e lakken på plass. Siter Mini Cooper 1,3 i Opel Corsa B 2.0 16V Turbo - SOLGT Da e ikkje storleiken da kjem ann på. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg