Blugh Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 o E46 panser - Mjæææææ o Bredere skjermer - Hurra! :pray o E46 m3 frontlamper chrome - Enig med Grandiosa o Xenon ombyggingssats - Jatakk o Skikkelig nasty lexani chrome felger - Understreker Nasty, hva med Motorsportfelgene i 17-18" o Anti-theft gps tracking device - Et must på en slik bil o Stor kjørecomputer - Ja o Chrome stabstag foran - Ok o Chrome dørhåndtak - Nei o Chrome baklukelist - Nei o Chrome rammer til knapper innvendig - nei o M3-girkule med lys - nei, til lyset. o Playstation 2 - Ja o Gps-device (dph7500dvd har ikke innebygget) - Ja o Gulvmatter med m-logo - Tja o Chrome grenrør - Ja o Div neon... - Nei, uuuusj så F n' F harry o Dobbel utblås på begge sider bak - Tja, så lenge det passer med fangeren så hvorfor ikke o Chrome ringer til instrument - Joda, men alu er penere o Vingen som står på bilen :aug: Kopierte en annes liste, håper det ikke er dødstraff for det. Slik ville jeg ha gjorte, men kult at noen finner sin egen sti. (Måtte svelge fire kameler for å greie å si dette, er hardcore Orginal Polizei egentlig, i alle fall motstander av stilblanding) Men dette blir jo show-bil og for de eksisterer ingen regler, det er bare å være mest ekstrem =) Nesten som Kenth's bil denne her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3cabriolet Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Jeg lurer på hvor du har kjøpt breddinga? og om du skal selge front lyktenne dine. Tror bilen blir meget pen, gleder meg til mere bilder happyhappy vil ikke si så mye om breddingene med fare for at flere dukker opp med samme type iløpet av året! :) hovedlampene er desverre solgt! det jeg har at deler tilsalgs ligger på tuning/styling! takk for mye respons, keep it up! :) Siter 2008 chevrolet suburban *arbeidsbil* 1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen* 1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt* 1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt* http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 nais!!! Venter spent på å se bilder av breddinga ferdig, jeg tror dette blir en sinnsykt pen bil, er enig i alle valgene dine av deler, bortsett fra vingen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 detta blir bra!... du som er daniel er det ikke? som jobber som lakkerer? satser på at cupvinga blir borte? veit du dreiv å klaga på at de brøyt seg nedover mot asfalten da du lå i 200+ :D Mvh Dan (han med den blå golfen du satte saga og hammeren i for morroskyld) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3cabriolet Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 detta blir bra!... du som er daniel er det ikke? som jobber som lakkerer? satser på at cupvinga blir borte? veit du dreiv å klaga på at de brøyt seg nedover mot asfalten da du lå i 200+ :D Mvh Dan (han med den blå golfen du satte saga og hammeren i for morroskyld) ehm ehm... *host* *kremt* ja, det er meg ja! må jo finne på noe lurt når du har for lav bil da! :) og de blir borte ja! Siter 2008 chevrolet suburban *arbeidsbil* 1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen* 1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt* 1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt* http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 good good!.. ser fram til å se fremgangen med bilen din!... var det ikke du som fant ut at elgstek var godt på tur til et biltreff eller noe? om det var.. fått i stand igjen? bli tøft detta her! stå på gutt Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 jeg hater BMW over alt på jord men denne kunne jeg tenkt meg å hatt ass :D Var det denne som ble "most" av en elg? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3cabriolet Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 ja, det er denne som fikk en elg i trynet i fjor, men den ble ikke "mos" da.... første bildet i tråden er og med skade! :) Siter 2008 chevrolet suburban *arbeidsbil* 1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen* 1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt* 1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt* http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 må ja vært ekkelt.. og med cab da gitt.. ikke my som stopper skogens "konge" på bærtur da gitt! er det derfor du fixer'n opp igjen? eller vil du bare sette ditt eget preg på'n? PS (kjøp deg orntli digitalcam.. mye bedre bilder av slikt :D) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loqron Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Likte M3'en din jeg.. Jeg synes vingen passet bilen jævlig bra jeg, men er sikkert bare jeg som synes det. Bredingen blir bra den ja.. Dobble potter bak stemmer jeg for....... Mer bilder ? Hva mener du med "e46 m3 frontlamper chrome" Er det lyktene framme da eller ? Disse : Siter No car yet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3cabriolet Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Hva mener du med "e46 m3 frontlamper chrome" Er det lyktene framme da eller ? Disse : jepp, stemmer det! :) Siter 2008 chevrolet suburban *arbeidsbil* 1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen* 1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt* 1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt* http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3cabriolet Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 da er litt smådetaljer, og ny girkule på plass! :) Siter 2008 chevrolet suburban *arbeidsbil* 1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen* 1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt* 1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt* http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Trur denne bilen kan bli flott eg... i alle fall ein heil del bedre enn den var før! men eg stemmer for at vinga forsvinner. vinge er ikkje fint på cab uansett, i alle fall ikkje i dei dimensjonane så den er! Ellers, Stå på, blir nok bra detta! Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3cabriolet Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 oppdateringer vil heretter kunne følges på denne linken: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9222 Siter 2008 chevrolet suburban *arbeidsbil* 1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen* 1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt* 1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt* http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Synes dette var ett rått prosjekt mye bedre enn gjennomsnittet her på prosjektforumet. Må si jeg ble flau over de som bare slang drit de to første sidene av tråden ja. Min mening er at du bygger bilen som du vil ha den, enkelt og greit. Synes bilen var rå jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg