m3cabriolet Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 litt rart at det skal være så mye negativt å si om bilen! må få legge vekt på at den ikke skal slenges sammen, men den skal være gjennomført! og jeg må bare få sagt det: en bmw cab er nok tyngre, men igjen har den et lavere tyngdepunkt enn vanlig! uansett, jeg fliser lett en saab 900 turbo! hihi! 0-100 er gjort på under 6 sek selv med den vekta, og sperra stopper ikke før på 270 (250 uten chip!) forresten ofrer jeg gjerne å ha en noen kilo lettere bil når man kan kjøre ned taket og cruise i 30 varme! :) uansett hva dere mener, her er en teaser på åssen breddingene vil se ut! Siter 2008 chevrolet suburban *arbeidsbil* 1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen* 1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt* 1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt* http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jeg er imponert over måten du avfeier all drittsleninga her med et smil og forsvarer bilen din og hva du har tenkt å gjøre med den. Mange her inne ville tent på all pluggene over halvparten. Kommer til å følge spent med på hva som skjer videre. Lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 se her ja:), lekker bredding, elsker den typen, passer fint til bilen, flere bilder!!:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3cabriolet Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 se der ja! tonen forandra seg litt da! hehe.... flere bilder kommer etterhvert! :) Siter 2008 chevrolet suburban *arbeidsbil* 1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen* 1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt* 1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt* http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 M3 E36 fortjener jo litt grombredding den og, sånn som E30 og E46;) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3cabriolet Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 M3 E36 fortjener jo litt grombredding den og, sånn som E30 og E46;) helt enig!! de glemte visst det på denne bilen! Siter 2008 chevrolet suburban *arbeidsbil* 1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen* 1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt* 1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt* http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 likte breddinga ja :D jeg ville selv gått for clean look. svart med krom er fint. og e46 fronten er nam nam :D lykke til. jeg følger med Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Skjønner da ikke at det er no vits å si så mye dritt om denne bilen, jeg har skikkelig tro på at denne blir en av de penere M3 cab bilene. Breddinga liker jeg meget godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3cabriolet Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 litt mer bilder av test-monteringa... Siter 2008 chevrolet suburban *arbeidsbil* 1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen* 1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt* 1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt* http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 gleder meg til å se resultatet av dette her ;) stå på... begynner å bli litt lei av seidl breddekit osv på cab... fint folk går nye veier ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 veldig tøft prosject du har her, syns det er mye dritt slening mot bilen siden det er m3 og att den ska holdes innen sånn og slike rammer. men tøft noen gjør noe utenom det vanlige.. når du er ferdig ska du se de samme folka syns det vart konge =) STÅPÅ !! :D Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Jeg begynner å ane meg at denne bilen kan komme til å bli jævli tøff, og da må jo alle som har slengt så mye dritt spise sin egen dritt! :) Breddinga var :thumb M`ene skulle jo kommet med sånne skjermer originalt i E36 :) Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn M Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Jeg lurer på hvor du har kjøpt breddinga? og om du skal selge front lyktenne dine. Tror bilen blir meget pen, gleder meg til mere bilder happyhappy Siter Formann Nordmøregatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Dette blir ekstremt bra :) liker å se folk ta sjangsen og satse på å bygge ting ikke alle andre har gjort,uansett hvilken bil det er.desto bedre mener nå jeg med biler som altid er så godt som like hver gang en møter dem,bortsett fra fargen. Bilen kommer til å skille seg ut og fange mye positiv oppmerksomhet,heldigvis har vi forskjellige synspunkter så det blir litt variasjoner. stå på dette blir bra :) Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 gleder meg å se denne på veien .. bli fett med bredding.. stå på Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg