Gå til innhold

Volvo motor ønskes kjøpt!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingen som har en B23E eller A motor ligende vel??

 

Som vil selge billig til ei som ikke har så veldig mye penger... :) :) hehe....

 

Skal plukkes ned og lakkeres så er ikke så nøye om den ikke

er strøken utvendig egentli... ;)

 

Jeg vil ha i turbo motor i 240`n og så jeg kan få gassa litt.... :driving

 

Hvilken pris tenkte du for dette da? Jeg har ei b230et blokk, en topp fra en 230a, turbo manifold og en så å si utslitt turbo som trenger en overhaling. Alt trenger jo sånn sett en overhaling, men siden du skal plukke ned og lakke så er jo det noe du kan gjøre samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"

volvojenta. har en 16v motor som står her klar å jeg. men du har ikke penger nok til å få istand noe så det er bare tull av deg å legge ut en slik tråd."

 

_________________________________________________________________

 

Og koste på 25 000 på en motor til en bil jeg har gitt 4000kr for er vel greit bortkasta penger...

Hadde jeg hatt en bil det hadde hvert vært å koste på det til så hadde det vært en annen ting vøtt....

 

Har dessuten fått tak i motor.... Så det så!!!

Volvo 940 turbo

Volvo 240 bruksbil.

 

*Pooh Racing*

http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis folk hadde klart å lese hva som blir posta,bla div linker å slikt så kansje det ikke hadde dukka opp så utrolig mye teite spm.å til ben are 5 lapper så få du faktisk en kommplett 2.5 l bunn,noe som jeg å har posta lenger opp å hvis faktisk folk hadde klarte å lese litt mere enn det de poster sjæl så kansje det hadde blitt litt mindre piss på forumet.

No smoke,no fun!

Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r,

spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis folk hadde klart å lese hva som blir posta,bla div linker å slikt så kansje det ikke hadde dukka opp så utrolig mye teite spm.å til ben are 5 lapper så få du faktisk en kommplett 2.5 l bunn,noe som jeg å har posta lenger opp å hvis faktisk folk hadde klarte å lese litt mere enn det de poster sjæl så kansje det hadde blitt litt mindre piss på forumet.

 

Ja så da du posta det! Er et bra tilbud det! Helt klart, men må alikevell bytte rådene der også skal den duge til noe! Men var vel ikke det jeg sa noe på! Har aldrig sagt at det IKKE var en bra pris på de svenske delene! Men er heller ikke noe dårlig pris på blokka til XS!! Så det så!!!!!

Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

fzr. du er dum du.... jenta her jo faen ikke råd til en toppakning engang så kansje d hadde holdt for henne med e 230a bunn. klarer sikert ikke hoste opp penger til nok trimdeler til å ta knekken på dne engang.

 

hvorfor bygger du ikke motor til jenta du som får tak i alt så billig.

Bmw M3 Turbo

Nissan king-cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må jo være evneveik!sutre så mye forde jeg ikke syntes blokka di var ett røverkjøp..som jeg har svart før så er det ikke jeg som skal selge motor,desuten så driver jeg ikke med veledighet...å hva har det med saken å gjøre om hu ikke har råd til en vingemutter...?skaff deg ett liv..............

No smoke,no fun!

Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r,

spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry at jeg blander meg inn...

men går det ikke an å diskutere uten at folk skal begynne å slenge dritt?! utrolig unødvendig og jævelig barnslig!!

 

tror ikke postens forfatter får så mye ut av dette...

...prrrrrtt...

 

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår