FZR-Mannen Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 2.5 l nästan ny underdel med marinvev obs den grova axeln .smidda kolvar stakar balanserad komplett men i delar ring för mer info . har även en mäng andra volvodelar ring efter det du söker Pris: 5000kr danne, sävsjö, 070,2600629 haringen@.nu Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 gå inn på annonser her så finner du masse til volvo : http://www.resultatservice.com/ Hehe... Kjenner til den adressen ja, broren min er ofte inne der å ser.... Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 det er en komplett blokk med veiv stempler og råder ikke noe mer Har vel tenkt til å kjøpe en hel komplett motor jeg... ;) Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 jeg har komplett motor med girkasse 25000 Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Kjöp heller en sånn motor............. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Kjöp heller en sånn motor............. I bilen min skal det kun være 4 sylindere i hvertfall..... Og en ordentli VOLVO motor... Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 jeg har komplett motor med girkasse 25000 25000?????????? Er jo 6 ganger så mye som jeg ga for bilen jo..... Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 volvojenta. har en 16v motor som står her klar å jeg. men du har ikke penger nok til å få istand noe så det er bare tull av deg å legge ut en slik tråd. FZR: nei det kan jo du si. få tak i delene. dra av stempelene og monter en bunnen med nye slitedeler ink.blybronse lagere for under 5 a....... så kan jo du selge til henne. du snakker mye tull. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 er vel du som snakker mye tull...skal klare å sette sammen en bedre bunn til den prisen med de prisa jeg får enn du mener du skal ha ivertfall.men nå er det ikke jeg som skal selge motor så du må bare bli furten forde jeg ikke mener det er et røverkjøp forde det er det ikke.hvis du ser litt lenger opp på sia så kan hu få en 2.5 liter ferdig balansert for samma prisen så da vet jeg ikke hvem som prater tull her jeg.å der kan man faktisk se hva man kjøper å.å hva koster det å dreie ned no stempler.."NADA" Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 så bygg motor til jenta da.... da hjelper du jo henne til å få en bra start på prosjektet hennes Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 har en 1989 B230F motor (el. innsprøytning) og en '86 B230AT (B230A med R-sport turbokit. oppskremt turbotrykk. går bra.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 locked, pris? Jeg har en komplett A motor, overhalt med nyslipt veiv og nye rammelagre. selges 1500,- Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 så bygg motor til jenta da.... da hjelper du jo henne til å få en bra start på prosjektet hennes så du menr att volvo ikke har levert 2.5 veiv synd du ikke var rask nok til å endre det du skreiv,jeg siterer det du skreiv:Her er meldingen som akkurat er lagt inn: *************** så bygg motor til jenta da.... Nå har ikke volvo levert 2.5 l untatt i båt motorn da så enten er dette noe drit eller så er det bare tull... kansje få litt greie på ting før du utaler deg :nono: :nono: :nono: :nono: Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 å bare for å ha sagt det så får du faktisk borra å stroka helt opp til 3.2 liter;) Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Tok av denne tråden kanskje????? Sett inn en B230FX eller B230FB. Bra utgangspunkt for videre trimming seinere, turbo etc. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg