Gå til innhold

Streetmeet @ Ikea Furuset 29 Mai. KL 16.00 !!!

Ranger emnet


kommer du på streetmeet 29 mai!?  

104 stemmer

  1. 1. kommer du på streetmeet 29 mai!?

    • ja
      75
    • nei
      11
    • kanskje
      19


Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ascona

 

Det er ihvertfall noen.. ei av dem er med meg på gatebil i helga :)

 

Det finnes da endel bra her som du sier. Men etter min mening er det ikke så lett å stifte kjennskap til dem. Dessuten er det vel ikke så veldig mange bilinteresserte, selv om det sikkert er noen ;) Vi får se om det er noen som vil være med meg etterhvert. Dessuten har jeg allerede full bil til den 29. (Det er bare to seter da :)) Men det blir sikkert fler streetmeets regner jeg med. :)

 

Snostorm: Er du her masse? Og ja, masse bra som går over brua vår :) Jeg har en fin skolevei for å si det slik :) Bra "utsikt" :)

Jaja.. *lete febrilsk etter bil*

Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;)

---

(x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann)

---

 

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PorscheFreak

 

Eh, litt ironisk siden de fleste har 'votet' at de kommer ;)

 

 

 

.... er det mye dårlig oppførsel med burning tett innpå andres biler, er det nok mange som lar være å komme...

 

 

en slags uskreven regel burde de føeste ha i huet, normalt folkeskikk med andre ord,:D

 

 

på den annen side, siden det starter i 16 tida, litt mere oppslutning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Var snakk om at vi skulle ta en cruisetur nedom sentrum forrige gang men ble ikke noe av vel....

Noen som er interresert i det denne gangen?

 

JA ! Denne gangen må vi prøve å få til det, alle var så opptatt med "Hei, lenge siden sist" pratet på første treffet.

 

:)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi setter tid for cruising når vi har kommet oss i orden på plassen jeg. Vi tar en liten pow-wow der oppe med løypeplanlegging, lederbiler osv så flest mulig får det med seg.

 

Hvis alle er klar for et cruise så blir det bra.

 

 

NB ! Cruising betyr rolig og pen kjøring i kolonne - IKKE kappkjøring, forbikjøringer og slikt.

 

Det er altfor lett at noen smeller bilene sine med så mange folk på tur og det vil vi ikke ha noe av på Bilforumet.net's Streetmeet. Ta det med ro og bruk det du har mellom ørene når vi kjører så mange sammen, så blir det en fin rundtur. :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Tror vi setter tid for cruising når vi har kommet oss i orden på plassen jeg. Vi tar en liten pow-wow der oppe med løypeplanlegging, lederbiler osv så flest mulig får det med seg.

 

Hvis alle er klar for et cruise så blir det bra.

 

 

NB ! Cruising betyr rolig og pen kjøring i kolonne - IKKE kappkjøring, forbikjøringer og slikt.

 

Det er altfor lett at noen smeller bilene sine med så mange folk på tur og det vil vi ikke ha noe av på Bilforumet.net's Streetmeet. Ta det med ro og bruk det du har mellom ørene når vi kjører så mange sammen, så blir det en fin rundtur. :)

jeg er med på det.. gleder meg som en unge til torsdan bare været holder seg pent så kan det bli moro..:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snostorm: Er du her masse? Og ja, masse bra som går over brua vår :) Jeg har en fin skolevei for å si det slik :) Bra "utsikt" :) [/b]

 

Kan skje i perioder.

 

myke mus går over bruen.

Den må du nesten vise meg engang skolveien din allså.

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SnoStorm

Kan skje i perioder.

 

myke mus går over bruen.

Den må du nesten vise meg engang skolveien din allså. [/b]

 

Den er grei du ;) Det er en avtale. Møter nesten alle øvereby bertene på vei til skolen. Kos det ;)

Jaja.. *lete febrilsk etter bil*

Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;)

---

(x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann)

---

 

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Saab95R

Helt fersk på forumet, men jeg kommer i morra. Tar vel med et par andre Saaber også...

 

Flotters, Saab-gjengen har ikke akkurat vært overrepresentert her hittil. Knall at dere henger dere på også :)

 

Velkommen !

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår